استانها » البرز
کد خبر : 476381
یکشنبه - 22 مهر 1397 - 17:28
فرماندار طالقان:

دولت از تشکل‌های مردم‌نهاد حمایت کند

فرماندار طالقان گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد به دلیل برخورداری از پشتوانه مردمی و مشارکت همگانی می‌توانند بازوی کارآمدی برای دستگاه‌های اجرایی باشند.

دولت از تشکل‌های مردم‌نهاد حمایت کند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس در کرج، جواد صادق لو در جلسه دیدار با مسئولین و اعضای چند مرکز مردم‌نهاد و خیریه، با تأکید برحمایت دولت از این تشکل‌ها گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد (NGO) به دلیل برخورداری از پشتوانه مردمی و مشارکت همگانی بازوی کارآمدی برای دستگاه‌های اجرایی دولت، ازجمله بهزیستی هستند و می‌توانند در حل مشکلات و مسائل اجتماعی نقش مهمی ایفا کنند.

 وی بابیان اینکه امروز فرهنگ‌سازی در مشارکت‌های مردم محور به‌ویژه در حوزه آسیب‌های اجتماعی ضرورت زیادی دارد بیان کرد: نقش تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد در مشارکت همگانی و ایجاد فضای همدلی و یکدلی در جامعه نقشی بی‌بدیل است و دولت با حمایت‌های خود می‌تواند تأثیر عملکردها این نهادها را دوچندان کند.

فرماندار طالقان خاطرنشان کرد: در طالقان مراکز خوبی با مجوز اداره بهزیستی تأسیس‌شده است و در مباحث آموزش مهارت‌های زندگی ، مهارت‌های پیش از ازدواج، شناسایی افراد آسیب‌دیده اجتماعی و معلولین و رفع مشکلات جسمی و روانی آنان فعالیت‌های خوبی را به انجام می‌رسانند.

انتهای پیام/۳۳۹۳