استانها » اقتصاد مقاومتی، اشتغال » شهرستان های اصفهان » لنجان
کد خبر : 49057
جمعه - 20 اسفند 1395 - 08:00
طراح بازی‌های رایانه‌ای:

دوست دارم یک بازی در مورد شهدای شهرستان لنجان بسازم

جوان طراح بازی‌های رایانه‌ای گفت: همیشه دوست داشتم یک بازی در مورد شهدای شهرستان لنجان بسازم.

دوست دارم یک بازی در مورد شهدای شهرستان لنجان بسازم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، محمدحسین امینی اظهار کرد: عدم‌ حمایت مسؤولان از جوانان موجب می‌شود تا ظرفیت نیروهای داخلی شکوفا نشود.

وی افزود: از سن پانزده‌سالگی وارد عرصه کامپیوتر شدم و از سال ۱۳۹۳ شروع به ساخت و طراحی بازی‌های کامپیوتری و اندرویدی کردم و در این راه پدر و مادرم و برخی از دوستانم بسیار من رو تشویق و همراهی کردند.

این طراح بازی‌های رایانه‌ای که تاکنون شش بازی بومی را وارد بازار کرده است، تشریح کرد: در ساخت بازی‌ها سعی کردم به روش‌های مختلف ارزش‌های اسلامی را نشر دهم و از طرفی همواره سعی داشتم تا زادگاه خود یعنی شهر چرمهین را به همگان معرفی کنم.

وی در خصوص علاقه‌مندان به طراحی بازی‌های کامپیوتری متذکر شد:  به جوانان هم سن سال خودم توصیه می‌کنم در وهله اول روی ادامه تحصیل خود و کسب مدارج علمی بالاتر متمرکز شوند و اگر علاقه‌مند به ساخت بازی و برنامه هستند از همین حالا شروع کنند و اگر می‌توانند کلاس بروند و یا اینکه مثل بنده از فیلم‌های آموزشی در فضای مجازی استفاده کنند.

امینی در پایان بابیان اینکه همیشه دوست داشتم یک بازی در مورد شهدای شهرستان لنجان بسازم، خاطرنشان کرد: البته در یکی از بازی‌هایی که ساختم این کار را انجام داده‌ام اما به آن خروجی مطلوب مدنظر هنوز نرسیده‌ام و انشا الله در آینده‌ای نه‌چندان دور یک بازی ویژه شهدای شهرستان لنجان و با خروجی عالی منتشر خواهم کرد.

فارس