اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » تولیدی » خبر دریافتی
کد خبر : 991279
شنبه - 25 بهمن 1399 - 13:02

دوره ی ادبی مجازی «کِلکِ خیال» با حضور محمّدامین فردوسی شاعر و هنرمند اصفهانی برگزار شد

دوره ی ادبی مجازی «کِلکِ خیال» با حضور محمّدامین فردوسی شاعر و هنرمند اصفهانی و جمعی از شاعران برگزیده پایگاه نقد شعر برگزار شد.

دوره ی ادبی مجازی «کِلکِ خیال» با حضور محمّدامین فردوسی شاعر و هنرمند اصفهانی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی با همکاری پایگاه نقد شعر و تحت نظارت موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با دعوت از اعضای برگزیده پایگاه نقد شعر و شاعران جوان سراسر کشور و همزمان با برگزاری جشنواره شعر فجر، دوره ی ادبی «کِلکِ خیال» را به صورت مجازی برگزار کرد.

ابراز بی نیازی از یادگیری منجر به زوال شاعر خواهد شد.

محمّدامین فردوسی، شاعر، ترانه سرا، دکلماتور توانمند کشور و دبیر انجمن ادبی مجموعه فرهنگی منتظران نور اصفهان ضمن تشکر از جناب آقای ایوب دهقانکار مدیر عامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، جناب آقای مصطفی راضی جلالی مدیر دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی، جناب آقای غلامرضا طریقی مدیر گروه شعر، جناب آقای معید داستان سردبیر پایگاه نقد شعر و با تشکر ویژه از حضرت استاد ابراهیم اسماعیلی اراضی، منتقد ادبی طراز اوّل کشور و مدرس این دوره در بخش شعر کلاسیک به خبرنگار ربیع گفت: ابراز بی نیازی از یادگیری منجر به زوال شاعر خواهد شد. فردوسی که در کارنامه ی هنری و ادبی وی بیش از سیزده سال سابقه ی فعالیت و ده ها عنوان و رتبه و مقام برتر در سطح کشور و استان اصفهان دیده می شود یادآور شد: از اولین نفراتی بوده است که پس از راه اندازی پایگاه نقد شعر و از همان ماه های نخست به عضویت آن درآمده و مدت هاست پای ثابت برنامه های دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی می باشد. وی افزود: ایجاد پایگاه نقد شعر یکی از اتفاق های خوب سال های اخیر در وانفسای شعر و ادبیات امروز بوده است. این شاعر و دکلماتور توانمند شهر گنبدهای فیروزه ای در پایان صحبت های خود، اهالی قلم و شاعران جوان را به عضویت در این خاستگاه شعر و ادب و اندیشه ترغیب کرد.

لازم به ذکر است پایگاه نقد شعر یک فرصت رایگان، ارزشمند و منحصربه‌فرد برای شاعران فارسی‌زبان مهیا کرده است تا هر شاعر فارسی‌گو، در هر نقطه از دنیا با عضویت در آن، آثار خود را در بوته‌ی نقد منتقدان شعر امروز ایران قرار دهد و با محک نقد، شعر خود را بسنجد.

گفتنی است علاقه مندان می توانند برای عضویت در پایگاه نقد شعر به نشانی www.naghdesher.ir مراجعه نمایند.