استانها » البرز
کد خبر : 731894
سه شنبه - 14 خرداد 1398 - 18:51

دوره سواد رسانه در البرز برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه سواد رسانه لازمه مقابله با جنگ رسانه است، گفت: دوره های سواد رسانه با هدف افزایش آگاهی عموم مردم در البرز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز از برگزاری دوره سواد رسانه ای و فضای مجازی در این استان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه کشور در جنگ رسانه قرار دارد، افزایش آگاهی عموم‌ مردم و مجهز شدن به سواد رسانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با اشاره به رویکرد این سازمان در سال جاری مبنی بر آموزش و افزایش سطح سواد رسانه ای اصحاب رسانه و خانواده های آن ها افزود: سال گذشته دوره های تخصصی سواد رسانه مختص اصحاب رسانه در فرهنگسرای کوثر کرج برگزار شد.

نوروزی فر بیان کرد: امسال نیز برگزاری این دوره ها به صورت وسیع تر در سطح استان البرز با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، مجمع امر به معروف و نهی از منکر، سازمان فضای مجازی بسیج، معاونت فرهنگی دادگستری، معاونت اجتماعی، پلیس فتا، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و سازمان بسیج رسانه استان البرز برگزار می شود.

وی اظهار کرد: بازی و سرگرمی در عصر رسانه – نفوذ ماهواره و شبکه های اجتماعی- فنون تولید و انتشار محتوا – تکنیک های جنگ رسانه ای – رسانه، خانواده و سبک زندگی و نیز فضای مجازی، تهدیدها و فرصت ها از عناوین و مباحث این دوره ها هستند که توسط اساتید مجرب تدریس می شوند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز توضیح داد: این دوره ها در هشت جلسه چهار ساعته از ابتدای تیر ماه تا هفتم شهریور ماه سال جاری با تدریس اساتید مربوطه و سرفصل های از پیش تعیین شده برگزار می شوند و در پایان دوره گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان اعطا می شود.

نوروزی فر عنوان کرد: علاقه مندان تا پایان خرداد ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام از طریق درگاه اینترنتی nam.11072.ir و ارسال نام خود به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۳۰۰۳۱۳ اقدام کنند.

انتهای پیام/م/۱۱۰۴/س/۳