آذربایجان شرقی » استانها » تولیدی » لیلا پاشائی
کد خبر : 864148
چهارشنبه - 1 آبان 1398 - 16:53
به همت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی؛

دوره آموزشی ارتباط موثرو کیفیت زندگی در خانواده برگزار شد

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی گفت: دوره آموزشی یک روزه با عنوان ارتباط موثرو کیفیت زندگی در خانواده ویژه بانوان شاغل در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی در محل آموزش سازمان جهاد دانشگاهی استان برگزار شد.

دوره آموزشی ارتباط موثرو کیفیت زندگی در خانواده برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی گفت: دوره آموزشی یک روزه با عنوان ارتباط موثرو کیفیت زندگی در خانواده ویژه بانوان شاغل در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی در محل آموزش سازمان جهاد دانشگاهی استان برگزار شد.

اسلامی با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس تفام نامه همکاری با سازمان جهاد دانشگاهی استان و برنامه ریزی واحد آموزش این منطقه در راستای ارتقای مهارتهای زندگی، دوره آموزشی ارتباط موثرو کیفیت زندگی در خانواده برای کارکنان اناث منطقه برگزار گردید.

هادی نیا مدرس این دوره آموزشی یک روزه با تأکید بر اهمیت آموزش مهارتهای ارتباطی وتأثیر آن در توانمندسازی کارکنان گفت: داشتن ارتباط مؤثر با افزایش مهارتهای ارتباطی از طریق خودآگاهی و شیوه‌های ارتباط با دیگران موجب آرامش، رشد و تعالی در محیط کار گردیده و تحکیم بنیاد خانواده را نیز درپی خواهد داشت.

در خاتمه، کارکنان حاضر در دوره آموزشی مذکور ضمن مفید ارزیابی نمودن آن نسبت به ادامه این مباحث در سطح خانواده‌ها و کلیه کارکنان منطقه تأکید کردند.

شایان ذکر است در دوره برگزار شده در محل آموزش سازمان جهاد دانشگاهی استان برای بانوان شاغل در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی ۱۶۰ نفر ساعت آموزش ارائه گردید.