برخوار » تولیدی » خبر پوششی
کد خبر : 211919
دوشنبه - 2 بهمن 1396 - 12:47

دهه فجر امسال حساسیت خاصی دارد

فرمانده سپاه برخوار گفت: با توجه به حساسیت های ایجاد شده باید برنامه های امسال دهه فجر با کمیت و کیفیت بهتری برگزار شود .

دهه فجر امسال حساسیت خاصی دارد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، شفیعی در جلسه هماهنگی ستاد دهه ی فجر برخوارضمن قدردانی از حضور باصلابت و حماسی مردم در محکوم کردن اغتشاشات اخیر، تصریح کرد: دشمن در اغوای تعداد محدودی از افراد ناپخته و ایجاد اغتشاش درصدد ضربه زدن به نظامی بودکه مردم با حضور در راهپیمایی اغتشاشات را محکوم کردند.
وی تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا مردم را از نظام اسلامی جدا کنند در این راستا باید تمامی مسئولین ادارات به مشکلات مردم توجه کنند چراکه ما در مقابل مردم وظیفه داشته و نباید در هیچ زمینه‌ای به دشمنان اجازه و فرصت نفوذ دهیم.
فرمانده سپاه برخوار بر لزوم تلاش همه دستگاه‌ها برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه مبارک فجر تاکید و خاطرنشان کرد:‌ باید به دشمنان نظام ثابت کنیم که مردم تا پای جان پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند.
شفیعی با اشاره به برنامه‌های سپاه در ایام الله دهه فجر در برخوار گفت:با توجه به اینکه بسیج اقشار مختلف مردم را شامل می شود کمیته های بسیج برای اجرای برنامه های دهه فجر فعال شدند.
وی تصریح کرد:غبارروبی مزار شهدا،دیدار با خانواده معظم شهدا ،دعوت از سخنرانان برای انتقال آرمان های انقلاب به دانش آموزان در مدارس از جمله برنامه های دهه فجر است.
انتهای پیام/مهناز طغیانی