تولیدی » فولادشهر
کد خبر : 234245
چهارشنبه - 2 اسفند 1396 - 13:56

دهقان خدابنده؛ اولین بخشدار فولادشهر

به گزارش پایگاه خبری ربیع، پس از گذشت ۵۰ سال از تاسیس فولادشهر در مراسمی با حضور مردم و مسئولان کشوری و استاندار اصفهان، ساختمان بخشداری فولادشهر افتتاح شد.‏ ‏ در این مراسم استاندار اصفهان گفت: فولادشهر رنگین کمانی از اقوام مختلف است که با همدلی و هم افزایی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و با […]

دهقان خدابنده؛ اولین بخشدار فولادشهر

به گزارش پایگاه خبری ربیع، پس از گذشت ۵۰ سال از تاسیس فولادشهر در مراسمی با حضور مردم و مسئولان کشوری و استاندار اصفهان، ساختمان بخشداری فولادشهر افتتاح شد.‏

‏ در این مراسم استاندار اصفهان گفت: فولادشهر رنگین کمانی از اقوام مختلف است که با همدلی و هم افزایی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و با توجه به جمعیت این شهر همچنین وجود مسکن مهر فولادشهر، افتتاح بخشداری نوید استقرار سایر ادارات در این شهر ۵۰ ساله خواهد بود.

محسن مهرعلیزاده راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را حرکت کردن در زمینه صادرات و ایجاد کارهای معطوف به صادرات برشمرد و افزود: بهتر است در جایی همچون فولادشهر که تفکر صنعتی و اقتصادی دارد این مهم اجرا شود و ادارات هرچه زودتر در این منطقه مستقر شوند.

وی بزرگ‌ترین معضل جامعه را بیکاری خواند و افزود: مسئولان از هر گونه جبهه گیری و قومی گری به دور باشند زیرا مشکلات مردم در اولویت است و از جوانان با پتانسیل‌های بالای خود فولادشهر در ادارات آن به کار گرفته شود.‏

‏ همچنین استاندار اصفهان با آرزوی توفیق برای نخستین بخشدار فولادشهر، حکم «دهقان خدابنده» را به وی تحویل داد و بخشدار فولادشهرنیز با قدردانی از استاندار، رسما کار خود را آغاز کرد.

در این مراسم همچنین امام جمعه فولادشهر گفت: فولادشهر ازجمله شهرهای جدیدی است که بیشترین مشکلات را داردو مسکن مهر ۳۲ هزار واحدی نیز از این معضلات بی‌نصیب نمانده است.

حجت‌الاسلام مسعود سرافراز با اشاره به این که فولادشهر به نگاه ویژه نیاز دارد، افزود: از جمله مطالبات مردم این شهر واهالی مسکن مهر، ساخت بیمارستان و درمانگاه تامین اجتماعی، بازار مرکزی طولی، راه اندازی مرکز سلامت و حل مشکلات آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان است،که مسئولان باید شهرداری را در ایجاد این زیرساخت‌ها کمک کنند.

در ادامه رئیس شورای اسلامی فولادشهر با اشاره به این که طبق قوانین شهرهای جدید، شرکت عمران مسئول ساخت‌های زیربنایی و روبنایی است و شهرداری وظیفه نگهداری خدمات را دارد،از شرکت عمران فولاد شهر خواست با همکاری بیشتر با شهرداری مشکلات فولادشهر و مسکن مهر هرچه سریعتر برطرف شود.

علی محمد لیموچی مسأله انتقال اسناد مالکیت را مشکل دیگری خواند و اضافه کرد: با توجه به این که این اسناد از طریق ذوب آهن به شهرداری واگذار شده، اما شرکت عمران بنابردلایلی نتوانسته اسناد را انتقال دهد.

انتهای خبر/ قریشوندی ابراک