ابراهیم قربانی » اقتصادی » پیشخوان » شهرستان های اصفهان » کاشان
کد خبر : 1015860
سه شنبه - 16 فروردین 1401 - 16:55
هشتمین برگ خدمت ورق خورد

دمیدن روح دوباره در کالبد سردار

شهردار کاشان از اتمام و بهره‌برداری از پروژه بهسازی بازارچه سردار خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه در این نوبت بالغ بر ۵ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

دمیدن روح دوباره در کالبد سردار

به گزارش پایگاه خبری ربیع، شهردار کاشان از اتمام و بهره‌برداری از پروژه بهسازی بازارچه سردار خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه در این نوبت بالغ بر ۵ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

▫️حسن بخشنده امنیه بیان کرد: دغدغه شهروندان و کسبه بازارچه سردار نسبت به وضعیت نامطلوب آسفالت و همچنین تناسب بیشتر بلوک فرش در مقایسه با آسفالت برای مکان قدیمی مانند بازارچه، مدیریت شهری را برآن داشت تا عملیات بهسازی بازارچه را در دستور کار قرار دهد.

▫️وی خاطرنشان کرد: اجرای ۵۰۰ متر مربع بلوک فرش،۲۰۰ متر طول اجرای لوله‌گذاری جهت هدایت هرزآب، اجرای ۲۰۰ متر سنگ طرح دار در حاشیه بازارچه، اصلاح شبکه برق و آب به طول ۱۰۰ متر، تخریب ۵۰۰ متر مربع آسفالت، خاک‌برداری، نصب بولارد، اجرای پل کانیوو، بتن‌ریزی و…از جمله اقدامات صورت گرفته برای اجرای این پروژه بوده است.

▫️به گفته وی، این پروژه به همت شهرداری منطقه یک و سازمان عمران و و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کاشان اجرا شده است.

▫️شهردار کاشان، احیا و بازآفرینی معابر و اماکن اصیل و تاریخی به عنوان یکی از رویکردهای مدیریت شهری در این دوره ذکر و تصریح کرد: در این اقدامات سعی می‌شود ضمن توجه به حفظ هویت و اصالت اماکن و بناها، سهولت استفاده و بهره‌مندی شایسته شهروندان نیز مدنظر قرار گیرد.

ابراهیم قربانی