انتخابات » بین الملل » حقوق بشر » سیاست خارجی
کد خبر : 72236
یکشنبه - 24 اردیبهشت 1396 - 10:59

دعوت دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان برای حضور پرشور مردم در انتخابات

دبیر کل اتحادیه جهانی آشوریان در بیانیه ای ضمن دعوت از مردم بویژه جامعه آشوریان برای حضور پرشور پای صندوق های رای در روز جمعه – ۲۹ اردیبهشت ماه – تاکید کرد: به جهانیان نشان خواهیم داد ملت ایران بیدار و پرشور در هر سنگری از سنگرهای انقلاب، حضوری فخر آفرین دارد و انتخابات یکی از آن سنگرهای انقلابی است.

دعوت دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان برای حضور پرشور مردم در انتخابات

به گزارش پایگاه خبری ربیع، یوناتن بت کلیا در این بیانیه آورده است: اکنون در این برهه حساس از تاریخ انقلاب میهنمان، امتی به پا خاسته می رود تا پای صندو های رای شوری دیگر بیافریند، تردید ندارم که جامعه جهانی آشوری در آن سهمی گران خواهد داشت.

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این بیانیه افزود: شوری که از چندی پیش شاهد آن در جامعه آشوری هستم که تمام نهادها و کانون های فرهنگی و اجتماعی و حتی روحانیون متعهد، ملتی یک پارچه را برای حضور گران و اثرگذار پای صندوق های رای فرا می خواند.
بت کلیا ادامه داد: تردیدی ندارم که روز جمعه ۲۹ اردیبهشت جامعه آشوری ایرانی، در هر گوشه جهان به ویژه در ایران حماسه ای دیگر را همراه و همدل با تمامی آحاد میهن مان خلق می کند بدون آن که از نامزد خاصی پشتیبانی شود و این که همه شایستگی حضور در انتخاباتی حماسه ساز دارند، آشوریان را به این همدل با ملت بزرگ ایران، دعوت به حضور پای صندوق های رای می کنم.
وی تاکید کرد: باشد که در این راه، به جهانیان نشان دهیم ملت ایران بیدار و پرشور در هر سنگری از سنگرهای انقلاب، حضوری فخر آفرین دارد و انتخابات یکی از آن سنگرهای انقلابی است.
به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای مجلس شورای اسلامی روز جمعه این هفته – ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶- در کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/ایرنا/۲۰۷