استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 604807
سه شنبه - 18 دی 1397 - 22:15
جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی خبر داد

دستگیری ۱۲ نفر مخلان نظم و امنیت در اسفراین

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۱۲ نفر از مخلان نظم و امنیت در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان اسفراین خبر داد.

دستگیری ۱۲ نفر مخلان نظم و امنیت در اسفراین

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد ، حسین بدری اظهار کرد: به‌منظور افزایش امنیت عمومی، پاک‌سازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و دستگیری سارقان و مجرمان سابقه‌دار طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم خیز شهرستان اسفراین به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران انتظامی با تشکیل تیم‌های عملیاتی با هماهنگی قضائی و در عملیاتی ضربتی با حضور دریکی از مناطق آلوده و جرم خیز ۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۷ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، مقادیر قابل‌توجهی کالای قاچاق، ابزار و ادوات مواد مخدر و.. کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز این طرح عنوان داشت: با تلاش مأموران انتظامی در این طرح ۱۲ نفر از مخلان نظم و امنیت و سارقان سابقه‌دار و فروشندگان مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

بدری در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی در شهرستان مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/