استانها » البرز
کد خبر : 622321
جمعه - 5 بهمن 1397 - 21:00
فرماندار فردیس خبر داد

دستگیری یک باند توزیع مواد مخدر در فردیس

فرماندار فردیس با اشاره به دستگیری یک باند توزیع مواد مخدر در این شهرستان گفت: یکی از دلایل بروز آسیب در این شهرستان حاشیه‌نشینی است، همچنین وجود زندان در نزدیکی این شهر و مهاجر پذیر بودن آن می‌تواند از سایر دلایل آسیب‌پذیری در فردیس باشد.

دستگیری یک باند توزیع مواد مخدر در فردیس

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، ابوالفضل اینانلو امروز  با اشاره به دستگیری یک باند توزیع مواد مخدر اظهار داشت: در راستای مبارزه با توزیع مواد مخدر در شهرستان فردیس تلاش و همکاری خوبی با مجموعه پلیس داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه شهرستان فردیس یکی از مناطق آسیب‌پذیر استان به شمار می‌آید، گفت: چندی پیش یک باند توزیع مواد مخدر در موزه شهرک ناز توسط پلیس شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی فردیس این شهرستان را دومین شهرستان از لحاظ جمعیت در استان برشمرد و افزود: در این میان با تلاش ماموران کلانتری ۱۴ شهرک ناز چهار قاچاقچی شناسایی و دستگیر شدند.

اینانلو از بازرسی مخفیگاه این باند و کشف مقادیری مواد مخدر از آن‌ مکان توسط پلیس و به دستور مقام قضایی خبر داد و اضافه کرد: یکی از دلایل بروز آسیب در این شهرستان حاشیه‌نشینی است، همچنین وجود زندان در نزدیکی این شهر و مهاجر پذیر بودن آن می‌تواند از سایر دلایل آسیب‌پذیری در فردیس باشد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای این باند خرید و فروش مواد مخدر تحویل دستگاه قضا شدند و پرونده آنان در حال گذراندن مراحل قانونی است.

انتهای پیام/و