استانها » البرز
کد خبر : 684309
چهارشنبه - 21 فروردین 1398 - 18:08
رئیس پلیس آگاهی البرز خبر داد

دستگیری سه سارق سابقه دار لوازم خانگی در کرج

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری سارقان لوازم خانگی منازل خبر داد و گفت: با دستگیری این سه سارق سابقه دار، ۷ درصد از آمار سرقت ها در البرز کاهش یافته است.

دستگیری سه سارق سابقه دار لوازم خانگی در کرج

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز از بازداشت سه سارق سابقه دار در کرج خبر داد و گفت: با دستگیری این سارقان سابقه دار در سوم فروردین سال جاری، شاهد کاهش ۷ درصدی سرقت در البرز هستیم.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان این مهم که شیوه سرقت این سارقان با استفاده از دیلم و در زمان ساعت ۱۸ تا ۲۰ شب بود، بیان کرد: اثر امنیتی و روانی سرقت های خانگی بر روی مردم بسیار بالا است از این رو یکی از مهمترین پیگیری های پلیس آگاهی در این خصوص است.

وی با بیان این مطلب که باند دستگیر شده سارقان لوازم خانگی منزل با استفاده از دیلم و با اطمینان از عدم حضور ساکنان خانه دست به سرقت می زدند، بیان کرد: در این میان منزلی در جهانشهر کرج به میزان ۴۵۰ میلیون سرقت شد که با پیگیری های به عمل آمده مشخص شد، که متهم فرد سابقه داری بود و از طایفه خاصی در کرج که به صورت باندی با خودرو دنا و سمند سرنا به همراه ۲ نفر دیگر دست به سرقت می زدند.

بیگی با تائید حکم قضایی انتشار تصویر این سارقان افزود: این سارقان در سوم عید دستگیر شدند که با دستگیری آن ها شاهد کاهش ۷ درصدی سرقت تا به امروز در سطح استان هستیم.

عکس: سه سارق سابقه دار لوازم خانگی در کرج
دستگیری سه کیف قاپ سابقه دار

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در ادامه با اشاره به دستگیری سه متهم کیف قاپ با خودرو ۴۰۵ با پلاک مخدوش، بیان کرد: دستگیری این کیف قاپ ها در ماهدشت کرج با ۶۳ فقره اعتراف و ۴۳ نفر شاکی همراه بود که در این میان بیشترین شکات زن ها هستند.

انتهای پیام/د/۱۱۰۱/ ۱