استانها » البرز
کد خبر : 723344
شنبه - 4 خرداد 1398 - 14:05

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در ساوجبلاغ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: سه نفر سارق اماکن خصوصی در ساوجبلاق با ۱۴ فقره سرقت در بخش چندار، دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، سرهنگ مهدی فضلی علیشاه، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ  گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی در بخش چندار، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که سارقان از طریق دیوار منازل وارد اماکن خصوصی شهروندان شده و اقدام به سرقت اموال با ارزش آنان می کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی ساوجبلاغ با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی سه نفر از متهمان شدند و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه هر سه سارق را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.

سرهنگ فضلی علیشاه مطرح کرد: متهمان ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند اما در مواجهه با مدارک و مستندات ماموران به ۱۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی در بخش چندار اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر زیادی لوازم سرقتی منزل کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به دستگیری یک نفر مالخر اموال سرقتی در این راستا افزود: متهمان پس از سرقت لوازم اماکن خصوصی، آن ها را به مخفیگاه مالخرها انتقال می دادند و با قیمت ناچیزی به فروش می رساندند؛ پس ازتشکیل پرونده، متهمان جهت سیر مراحل قانونی به همراه اموال سرقتی، تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/۱