استانها » البرز
کد خبر : 810808
دوشنبه - 4 شهریور 1398 - 18:42

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۱۱۰ فقره سرقت در البرز

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان اماکن خصوصی در البرز خبر داد و گفت: متهمان به ۱۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۱۱۰ فقره سرقت در البرز

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ماموران کلانتری ۱۳کهریزک حین ماموریت به سرنشینان یک دستگاه خودرو تیبا مشکوک شدند و بلافاصله دستور توقف آن را صادر کردند و پس از توقف خودرو، در بازرسی از آن مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه سرنشین و راننده خودرو به همراه اموال مسروقه به پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ منتقل شدند، افزود: متهمان در بازجویی کارآگاهان به جرم خود مبنی بر ۱۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ویلاهای خالی از سکنه در شهرستان ساوجبلاغ و استان تهران اعتراف کردند.

وی اظهار کرد: متهمان با شناسایی اماکن خصوصی و ویلاهای خالی از سکنه اقدام به سرقت از این اماکن کرده و لوازم مسروقه را به سه نفر مالخر در استان های البرز و تهران می فروختند که با راهنمایی متهمان مالخرها در دو عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند و دربازرسی از مخفیگاه آن ها ۲۰۰ قلم انواع لوازم سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران تاکنون ۱۰۰ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/