استانها » البرز
کد خبر : 463027
جمعه - 13 مهر 1397 - 19:05
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز خبر داد

دستگیری راننده‌ ای که مأمور راهورکرج را زیر گرفت/فیلمی که در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: فردی که میان فیلمی منتشر شده در فضای مجازی، مأمور راهور کرج را زیر گرفته بود و این فیلم در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت، دستگیر شد.

دستگیری راننده‌ ای که مأمور راهورکرج را زیر گرفت/فیلمی که در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس در کرج، غلامعلی شرق امروز در جمع خبرنگاران گفت: چندی پیش فردی میان فیلمی که در فضای مجازی پخش شد اقدام به زیر گرفته مأمور پلیس با خودروی خود می کند و این فیلم در فضای مجازی بازتاب زیادی را ایجاد می نماید.

وی توضیح داد: ماجرای مذکور به این شرح بود که چندی پیش در میدان عظیمیه کرج، یکی از ماموران پلیس راهور در حال رسیدگی به جرم قانونی و خطای یک راننده خانم سوار بر خودروی سمند بود که مرد جوانی به قصد مداخله وارد گفتگوی این دو می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در ادامه گفت: متاسفانه در این مداخله جویی به فحاشی این فرد می انجامد و مأمور پلیس راهور نیز درخواست نیروی کمکی از مرکز کرده و منتظر می ماند.

شرق افزود: در همین هنگام، مرد میانسال دیگری نیز با خودروی خود به سمت افسر پلیس حرکت کرده و مأمور پلیس راهور را زیر می گیرد که این فرد پلیس وقتی جان خود را در خطر می بیند، به روی کاپوت پریده و خود را به سختی نگه می‌ دارد، ولی متأسفانه راننده خودرو، بدون توجه به وضعیت مأمور پلیس به حرکت ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه پس از طی مسافتی مأموران پلیس موفق به توقف خودروی فرد خاطی میشوند گفت: راننده این خودرو اکنون دستگیر شده و خوشبختانه مأمور راهور پلیس نیز صدمه‌‌ای ندیده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که مخل امنیت مردم شوند مماشات نخواهد کرد.

انتهای پیام/۳۳۹۳

اخبار