اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » شهرداری اصفهان
کد خبر : 576124
سه شنبه - 27 آذر 1397 - 10:12

دسترسی شهروندان به اقلام مورد نیاز شب یلدا در بازارهای روز کوثر

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان، از کنترل‌های صورت گرفته همزمان با شب یلدا طولانی‌ترین شب سال در بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان خبر داد.

دسترسی شهروندان به اقلام مورد نیاز شب یلدا در بازارهای روز کوثر

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان، از کنترل‌های صورت گرفته همزمان با شب یلدا طولانی‌ترین شب سال در بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان خبر داد و افزود: بمنظور افزایش رضایتمندی، رفاه حال مشتریان و نظارت‌ها قیمت میوه در روزهای اخیر تثبیت شده و خرید از این بازارها بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود.

محمد مجیری اعلام کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف تشکیل بازارهای روز توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان، عرضه سبد کالای خانوار با کیفیت مناسب و قیمتی پایین‌تر نسبت به سطح شهر می‌باشد، شهروندان می‌توانند سبد کالا و میوه‌ی مورد نیاز خود را از بازارهای روز سازمان با قیمتی مناسب و کم‌تر نسبت به واحدهای عرضه کننده در سطح شهر تهیه کنند.

مجیری یادآور شد: نرخ میوه توسط کمیته نرخ گذاری مشخص شده و بازرسان بر نرخ میوه‌ها طبق مصوبات کمیته نرخ گذاری کنترل دارند تا افزایش قیمت میوه نداشته باشیم و شهروندان میوه مورد نیاز خود را بدون نگرانی از میدان مرکزی و بازارهای روز سازمان تهیه کنند.

وی با اشاره به نظارت این سازمان بر بازارهای روز تصریح کرد: بازرسان سازمان روزانه و بصورت مستمر بر نرخ میوه‌ها و اجناس ارائه شده در بازارهای روز نظارت داشته و ارائه خدمات، کیفیت و قیمت‌ها را بررسی و کنترل می‌نمایند.

محمد مجیری اعلام کرد: از تاریخ ۲۷ آذر ماه لغایت اول دیماه طرح فروش ویژه میوه و صیفی در بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان اجرایی می‌گردد. وی گفت: میوه‌های پرتقال، موز، خیار نارنگی، و انار و همچنین برخی از صیفی جات شامل چغندر، شلغم و هویج به قیمت خرید از مبدأ و همچنین هنداونه ۱۰۰۰۰ ریال زیر قیمت خرید در بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان عرضه می‌شود. همچنین، بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان بصورت یکسره از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۹:۳۰ شب دایر هستند و شهروندان می‌توانند به راحتی نسبت به تأمین نیازهای خود اقدام نمایند.