استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 722832
جمعه - 3 خرداد 1398 - 19:49

دستاوردهای فتح خرمشهر نباید فراموش شود

امام‌جمعه اسفراین گفت: شاه‌بیت دستاوردهای فتح خرمشهر چیزی جزء نصرت الهی در سایه مقاومت رزمندگان اسلام نبوده است و هرگز نباید این دستاوردها به فراموشی سپرده شوند.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از اسفراین ، حجت‌الاسلام قدیر محمدیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین که با حضور نمازگزاران در میعادگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوی الهی با اشاره به فرارسیدن شب‌های بافضیلت لیالی قدر اظهار کرد: خداوند در شب قدر بر بندگانش نظر می‌کند و تمامی ذخایر معنوی و مادی یک سال انسان را در یک شب مقدر می‌کند و فرصت لحظه‌های معنوی این شب بزرگ قابل جبران نیست.

وی شب قدر را فرصتی برای ارتباط و اتصال انسان با خدای خود بیان کرد و افزود: شب‌های قدر اوج برکت‌های ماه مبارک رمضان است و باید مؤمنان مشتاقانه خود را برای حضور و بهره‌گیری از این فرصت ارزشمند آماده کنند.

امام‌جمعه اسفراین در ادامه با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان به‌دست دلاورمردان سپاه اسلام مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام و اعتمادبه‌نفس و باور به امداد الهی و اتکا به نیروی ایمان و اراده ملی را ازجمله مؤلفه‌های پیروزی در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر بیان کرد و افزود: این فتح بزرگ حیرت جهانیان و یاس و ناامیدی ابرقدرت‌ها و حامیان صدام را به دنبال داشت.

محمدیان گفت: شاه‌بیت دستاوردهای فتح خرمشهر چیزی جزء نصرت الهی در سایه مقاومت رزمندگان اسلام نبوده است و هرگز نباید این دستاوردها به فراموشی سپرده شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین با اشاره به در پیش بودن روز قدس و روز همبستگی بین‌المللی با مردم فلسطین گفت: حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هرسال را به‌عنوان روز قدس تعیین کردند که همه‌ساله نه فقط مردم ایران بلکه تمامی آزادیخواهان بسیاری از کشورهای جهان در این روز ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین نفرت و انزجار خود را از رژیم منفور صهیونیست اعلام می‌دارند.

وی گفت: شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی آغازشده و وعده خداوند در خصوص پیروزی ملت‌های مظلوم بر حکومت‌های ظالم به‌زودی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/