استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 614361
پنجشنبه - 27 دی 1397 - 21:45
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی :

دستاوردهای انقلاب به آحاد مردم معرفی شود

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: باید در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای انقلاب به مردم معرفی شود.

دستاوردهای انقلاب به آحاد مردم معرفی شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی صبح امروز در همایش استانی فرهیختگان فرهنگی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما یک شجره طیبه است که سه ریشه عمیق دارد و دین‌داری مردم، رهبری دینی مردم و اتحاد مردم ریشه‌های عمیق این انقلاب هستند. امروز دوره میوه دادن این درخت بوده و جبهه مقاومت یک میوه شیرین این درخت است.

وی تأکید کرد: به لطف انقلاب این درخت پایدار است اما چهار موریانه باعث می‌شود درخت انقلاب تضعیف شود که موریانه اول موریانه اختلاط است که باعث ترکیب شدن حق و باطل می‌شود و ترکیب شدن آنان باهم برای زدن ریشه حق است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با برشمردن موریانه دوم را موریانه اختلاف بیان کرد و گفت: موریانه دوم که انقلاب را تهدید می‌کند اختلاف است و در دوران انقلاب خیلی‌ها دنبال به اختلاف کشیدن انقلاب بوده‌اند و انگلستان با حربه اختلاف توطئه می‌چیند.

وی سومین موریانه مخرب انقلاب را اختلال دانست و خاطرنشان کرد: موریانه اختلال موریانه‌ای است که باعث ایجاد خلأ می‌شود و به دنبال زدن سرشاخه انقلاب است که در موریانه اختلال سران نظام را مورد هجمه قرار می‌دهند و درنهایت هدف آنان ولایت‌فقیه است.

وی در ادامه موریانه چهارم را اختلاس عنوان کرد و گفت: موریانه اختلاس باعث ایجاد بدبینی در جامعه می‌شود و راه مقابله با این موریانه توسعه اقتصاد مقاومتی در سطح جامعه است.

یعقوبی همچنین در اهمیت معرفی انقلاب اسلامی اضافه کرد: در سالگرد انقلاب اسلامی باید سطح فرهنگ و منش مردم را ارتقا دهیم و دستاوردهای انقلاب را به همه آحاد مردم معرفی کنیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی بی تعریف است و در تعریف‌های استاندارد جهانی نمی‌گنجد و مصداق کلمه‌الله اکبر است که باعث قدرت انقلاب شده است.

امام‌جمعه بجنورد درزمینهٔ قیام مردم گفت: ملت ما در اوایل انقلاب برای نام و نان قیام نکردند بلکه مردم برای خدا قرآن و خمینی قیام کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در جوانان باید افتخار به گذشته و امید به آینده را تقویت کرد.

انتهای پیام/