مدیرمنطقه دو شهرداری کاشان

در ۶ ماه نخست سال۹۸ صورت گرفت زیرسازی بیش از ۴۴هزار متر مربع از معابر سطح منطقه دو

مدیرمنطقه دو شهرداری کاشان از زیرسازی بیش از ۴۴هزار متر مربع از معابر سطح منطقه دو در ۶ ماه نخست سال جاری خبرداد و بیان کرد: این مقدار زیر سازی با اعتباری بالغ بر۱۱میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی منطقه دو شهرداری کاشان تامین شده است.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرمنطقه دو شهرداری کاشان از زیرسازی بیش از ۴۴هزار متر مربع از معابر سطح منطقه دو در ۶ ماه نخست سال جاری خبرداد و بیان کرد: این مقدار زیر سازی با اعتباری بالغ بر۱۱میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی منطقه دو شهرداری کاشان تامین شده است.

احمد شاه بالایی تصریح کرد: دانش ۹،۷،۱، مجاهد ۵ کوچه شهید ابراهیمی زارع، خیابان صنیع الملک، فرعی اول و دوم ۱۶ متری اندیشه، فرعی های ارغوان ۸، خیابان شهدای زیدی، خیابان شهید رحمانی از جمله معابری است که عملیات زیر سازی در آن صورت گرفته است.

وی افزود: در این بین باتوجه به سیاست شهرداری منطقه دو مبنی بر احیا و توسعه و بازآفرینی معابرشهری منطقه، عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان صنیع الملک و خیابان شهدای زیدی و خیابان شهید رحمانی در دستور کار حوزه معاونت عمران و ترافیک منطقه قرار گرفت.

مدیر منطقه دو شهرداری کاشان تاکید کرد: عدم زیرسازی و کیفیت مناسب آسفالت در زمان‌های گذشته و حفاری‌های زیاد و همچنین ناهمواری خیابان های مذکور، فرونشست‌هایی را در این چند محور در پی داشته که با وجود دغدغه مندی اهالی و شهروندان، شهرداری منطقه در صدد حل این مهم با زیرسازی و آسفالت مناسب برآمد تا بتواند این مشکل را به صورت اساسی حل کند.

شاه بالایی رضایت‌مندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری منطقه دانست و گفت: تلاش مجموعه شهرداری منطقه بر این است که در کوتاه‌ترین بازه زمانی با اتمام عملیات زیرسازی و آسفالت معابر،موجبات خشنودی همشهریان را فراهم نماید.