استانها » تهران » تولیدی » خبر پوششی » میلاد میرزایی
کد خبر : 410992
یکشنبه - 11 شهریور 1397 - 15:04
همزمان با هفته دولت؛

ایستگاه آتش نشانی فاز ۵ با اعتبار ۳۵ میلیارد ریالی افتتاح و به بهره برداری رسید

در پنجمین روز از هفته دولت طی مراسمی با حضور دکتر تواهن معاون محترم  امور عمرانی استانداری تهران و فرماندار شهرستان شهریار و امام جمعه شهر اندیشه، شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر پروژه ایستگاه آتش نشانی فاز ۵  با اعتباری ۳۵ میلیارد ریالی افتتاح و به بهره برداری رسید 

ایستگاه آتش نشانی فاز ۵ با اعتبار ۳۵ میلیارد ریالی افتتاح و به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در پنجمین روز از هفته دولت طی مراسمی با حضور دکتر تواهن معاون محترم  امور عمرانی استانداری تهران و فرماندار شهرستان شهریار و امام جمعه شهر اندیشه، شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر پروژه ایستگاه آتش نشانی فاز ۵  با اعتباری ۳۵ میلیارد ریالی افتتاح و به بهره برداری رسید.

در این مراسم مهندس بهروز کاویانی شهردار اندیشه ضمن بیان مشخصاتی از این پروژه، گفت: خوشبختانه با حمایت و همکاری اعضای محترم  شورای اسلامی شهر اندیشه توانستیم یکی از پروژه های بسیار خوب و مهم منطقه فاز ۵ اندیشه را افتتاح و به بهره‌برداری برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۰۳۸ متر مربع در دو طبقه احداث گردیده تا شهروندان این منطقه از نظر خدمات آتش نشانی و ایمنی شهری نگرانی نداشته باشند.

وی ادامه داد: این پروژه با اعتباری ۳۵ میلیاردی در مدت کوتاهی توسط همکارانم اجرایی شد تا بتوانیم در حوزه ایجاد ایمنی لازم در این منطقه اقدام لازم و کافی را انجام دهیم که البته با توجه به نیاز این منطقه پروژه بسیار مهم و مثبتی در راستای امکانات و زیرساختهای شهری محسوب می گردد.

وی در ادامه تصریح کرد: توزیع عادلانه امکانات و تخصیص اعتبار جهت سرانه های گوناگون شهری از قبیل فضای سبز فضای ورزشی و ایمنی سازی شهری از مهمترین اقداماتی است که شهرداری اندیشه در راستای ایجاد شهری با امکانات در راستای اقدامات عمرانی و فرهنگی خود قرار داده است که امیدواریم شهروندان عزیز شهر اندیشه از آن بهره مند شوند.

وی در پایان افزود: شورای اسلامی و شهرداری همواره باسعی و تلاش شبانه روزی و مدیریت جهادی درصدد ایجاد بهترین پروژه ها در شهراندیشه است تا بتواند حقوق اصلی وبحق شهروندان را ادا نماید وخدمات رسانی بهینه ای راانجام دهد.