تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 337553
پنجشنبه - 7 تیر 1397 - 10:41

در نهایت شیائومی کار را برای سارقین غیر ممکن ساخت

قفل هوشمند جدید شیائومی امکانات جالبی را در اختیار کاربران گجت های هوشمند قرار می دهد. با توجه به اینکه شیائومی مدتی پیش با عرضه قفل در هوشمند اثر انگشتی توجه کاربران را به خود جلب کرده بود حال این برند چینی باز هم شگفت آفرین شد و دست به ساخت یک سیلندر قفل هوشمند زد که امکانات بسیار جالبی را برای کاربران و افرادی که به امنیت خانه خود اهمیت می دهند ایجاد کرد.همچنین این قفل کار را تقریبا برای سارقین نیز بسیار سخت و حتی غیر ممکن می سازد.

در نهایت شیائومی کار را برای سارقین غیر ممکن ساخت

به گزارش پایگاه خبری ربیع،در سال های اخیر هر زمانی که نام گجت های هوشمند می آید باید منتظر قدرتمنایی برند چینی شیائومی نیز باشیم. در این سیلند قفل هوشمند شیائومی کاربرد های جالبی را در نظر گرفته است و آن را با قیمتی در حدود ۳۹۹ یوان (۶۲ دلار) فروش خود را آغاز خواهد کرد. با استفاده از این سیلندر قفل، شما می‌توانید قفل درب‌های معمولی خود را به یک قفل هوشمند ضد سرقت تبدیل کنید. این قفل با سه باتری، پنج کلید رمزگذاری و با دسترسی به برنامه شیائومی، همراه است. این سیلندر قفل در اندازه های مختلف مطابق با قفل موجود در منزل یا محیط کار شما عرضه می شود.

این سیلندر قفل هوشمند یک حالت بازکردن دوگانه مکانیکی همراه با چیپ را شامل می شود. این محصول از یک تکنولوژی کلید مکانیکی مجهز به رمزگذاری تراشه دوطرفه ۱۲۸ بیتی، برای حالت ضد سرقت، استفاده می‌کند. این ویژگی بیشتر از آن چیزی است که ما در حال حاضر در قفل‌های مکانیکی ضد سرقت معمولی داریم. زیرا این قفل ها کار را سخت می کنند اما برخی سارقین می توانند با استفاده از روش های مختلف به کارهای خو د بپردازند. اما این سیلندر ۱۲۸ بیتی این اتفاق غیر ممکن به نظر می رسد. اما در این میان یک نتتجه جالب توجه وجود دارد که اگر با تلاشی غیر معمول برای باز کردن قفل مواجه شوید، مانند باز کردن با یک کلید غیر مجاز (ثبت نشده)، سیلندر قفل بلافاصله قفل شده، بوق می‌زند و یک پیام هشدار به گوشی هوشمند شما ارسال می‌کند و همچنی کلید این قفل با یک تراشه رمزگذاری ۱۲۸ بیتی طراحی شده که مانع از کپی غیر قانونی آن می‌شود. این دلیل باعث تمایز این سیلندر قفل با قفلهای دیگر است که باعث خاص شدن آن می شود .

همچنین  سیلندر قفل هوشمند شیائومی دارای ویژگی‌های به شرح زیر استک

اگر فراموش کنید که کلید را بردارید، بوق قفل برای ۳۰ ثانیه صدایی ایجاد کرده و هشداری را برای ایمنی بیشتر به گوشی هوشمند شما ارسال می‌کند و شما به سرعت می توانید از آن مطلع شوید

این محصول یک دستگاه بسیار کم مصرف است و باتری آن حداقل ۱۲ ماه، تا قبل از اینکه لازم باشد آن را عوض کنید، عمر می‌کند.