ابراهیم قربانی » تولیدی » خبر تنظیمی » شهرستان های اصفهان » کاشان » گزارش تصویری
کد خبر : 813620
پنجشنبه - 7 شهریور 1398 - 13:22
روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

در راستای افزایش نشاط و شادابی کودکان: قوی ترین کودکان کوچک در کاشان رقابت می کنند

کودکان ۵ تا ۷ ساله کاشانی به مسابقه “قوی ترین کودکان کوچک”که به اهتمام مدیریت ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در این شهر برگزار می شود، دعوت شدند.

در راستای افزایش نشاط و شادابی کودکان:  قوی ترین کودکان کوچک در کاشان رقابت می کنند

 

به گزارش پایگاه خبری ربیع، کودکان ۵ تا ۷ ساله کاشانی به مسابقه “قوی ترین کودکان کوچک”که به اهتمام مدیریت ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در این شهر برگزار می شود، دعوت شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مدیرعامل سازمان با بیان اینکه فعالیت های ورزشی راهی برای آموزش فعالیت های تیمی به کودکان است که می تواند به شکوفایی اجتماعی آن ها کمک کند و به طور مطلوبی به بچه ها آموزش می دهد که چگونه فعالیت های جسمانی را به زندگی روزمره خود اضافه کنند، برگزاری فعالیت های ورزشی همچون مسابقه”قوی ترین کودکان کوچک”را چالش انگیز و هیجان انگیز عنوان کردکه درس های ارزشمندی را به کودکان می دهد.

مرتضی والی زاده با اشاره به اینکه این رقابت شامگاه پنج شنبه ۷ شهریور از ساعت ۹ شب با حضور کودکان ۵ تا ۷ سال در پیست اسکیت پارک آیت اله مدنی برگزار می شود، ارتقاء نشاط و شادابی در کودکان، فراهم کردن لحظاتی شاد و افزایش اعتماد به نفس را از جمله اهداف برگزاری این رویداد ورزشی عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در مسابقه”قوی ترین کودکان کوچک”شرکت کنندگان با حمل اتومبیل شارژی، غلتاندن لاستیک، گذاشتن توپ مدیسن بال روی سکو و سبد خرید کالا در مقابل دیدگان خانواده و شهروندان کاشانی با یکدیگر پیکار کرده و توان خود را به نمایش می گذرانند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان تبیین کرد: مسابقه”قوی ترین کودکان کوچک”که از سوی مدیریت ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با مشارکت شرکت پاکیان کویر برگزار می شود، با تبجیل از ورزشکار کاشانی محمدرضا خدمت قهرمان ارزنده قوی ترین مردان و تقدیر از نفرات برتر این پیکار همراه خواهد بود.