اصفهان » تولیدی » زهرا زرفشانی
کد خبر : 1042552
سه شنبه - 12 تیر 1403 - 13:43
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در گفتگو با ربیع اعلام کرد:

در دو روز آینده؛ برگزاری مهمترین نمایشگاه بین المللی نساجی در اصفهان

اصفهان در دو روز آینده میزبان شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی و پوشاک است در همین رابطه، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار روزنامه ربیع گفت: اصفهان از۱۴ تا ۱۷ تیرماه سالجاری میزبان شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی، پوشاک و ماشین آلات است.

در دو روز آینده؛ برگزاری مهمترین نمایشگاه بین المللی نساجی در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، اصفهان در دو روز آینده میزبان شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی و پوشاک است در همین رابطه، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار روزنامه ربیع گفت: اصفهان از۱۴ تا ۱۷ تیرماه سالجاری میزبان شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی، پوشاک و ماشین آلات است. احمد رضا طحانیان افزود: نمایشگاه نساجی  تا سال ۱۴۰۰ به‌ صورت دوسالانه برگزار می‌شد اما با توجه به رشد و استقبال از این صنعت و ظرفیت بالای آن در استان، مقرر گردید هر ساله در تقویم نمایشگاهی اصفهان قرار گیرد.

وی ادامه داد: در شانزدهمین نمایشگاه نساجی و پوشاک اصفهان ۱۲۰ شرکت و واحد تولیدی و ارائه دهندگان خدمات مرتبط با این صنعت حضور دارند و این نمایشگاه یکی از شش نمایشگاه مهم نساجی می باشد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهن اظهارداشت: این نمایشگاه در فضایی به مساحت شش هزار مترمربع برپا می شود  و در نمایشگاه پیش رو مشارکت کنندگانی از استان‌های تهران، اصفهان، یزد، آذربایجان های شرقی و غربی، البرز، زنجان، مازندران و خراسان رضوی حضور دارند.

طحانیان  با اشاره به اینکه ۴۰ درصد از نمایشگاه نساجی اصفهان به شرکت های اصفهانی اختصاص یافته، بیان داشت: ۸۰ درصد از حاضران در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی اصفهان را هم تولیدکنندگان و ۲۰ درصد آن را ارائه دهندگان خدمات تشکیل می‌دهند وی افزود: در این دوره از نمایشگاه، تولید، واردات و تعمیرات ماشین‌آلات و قطعات دوخت و نساجی؛ تولید و واردات انواع نخ، الیاف و انواع پارچه؛ رنگرزی پارچه و نخ، چاپ و تکمیل پارچه و طراحی و تولید پوشاک و منسوجات بسیار مورد توجه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان بوده است.

 وی ادامه داد: از ویژگی های برتر این دوره از نمایشگاه چهار روزه نساجی، برگزاری اولین جشنواره ملی طراحی منسوجات ایرانی و  سومین دوره میز نساجی کشور در حاشیه آن است که کمک بسیاری به رشد صنعت نساجی و ماشین آلات و صنایع وابسته  به آن می کند .

زهرا زرفشانی