استانها » البرز
کد خبر : 721468
چهارشنبه - 1 خرداد 1398 - 19:51

درب های ورودی حرم امامین عسکریین (ع) در البرز ساخته می‌شود

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز گفت: پروژه جدید ساخت درب های ورودی حرم امامین عسکریین (ع) در دست اقدام بوده و توافق‌های لازم در این مورد صورت گرفته است.

درب های ورودی حرم امامین عسکریین (ع) در البرز ساخته می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، سلیمان شکری  درباره برنامه‌های ستاد بازسازی عتبات استان البرز اظهار داشت: ساخت ۲۰۰ هزار متر مربع از صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: پس از ساخت ضریح حبیب ابن مظاهر (ع) در البرز، ساخت ۶ درب از درب های حرم آقا سیدمحمد فرزند امام هادی (ع) و از امامزادگان عراق در این استان انجام شده است و پیش از نوروز در محل مورد نظر نصب شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز تصریح کرد: با توجه به وجود داعش و ایجاد ناامنی در سامرا و بنا بر تأکید نماینده ولی فقیه در استان البرز، پروژه جدید ساخت درب‌های ورودی حرم امامین عسکریین (ع) در دست اقدام بوده و توافقات لازم در این مورد صورت گرفته است.

شکری افزود: سال گذشته ۶ کیلوگرم طلا توسط سه خیّر از کشور کویت جهت ساخت درب های حرم آقا سیدمحمد اهدا و مقرر شد، جهت انجام پروژه بعدی نیز ۱۰ کیلوگرم طلا اهدا شود.

وی حرم حضرت زینب (س) را اولویت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز اعلام کرد و گفت: این صحن به صورت متراژی واگذار می‌شود و افراد دارای تمکن مالی در صورت تمایل می‌توانند به عنوان باقیات صالحات به نام خود یا خانواده هر متر مربع را با مبلغ چهار میلیون تومان خریداری و سپس سند افتخار را دریافت کنند.

شکری با اشاره به استقبال خوب شهروندان از این طرح یادآور شد: علیرغم وجود مشکلات معیشتی در میان مردم، توجه به اهل بیت (سلام الله علیهم) به صورت ویژه مشاهده می شود و جمع‌آوری نذورات مردمی در این مسیر ادامه دارد.

انتهای پیام/م/۱۱۰۴/س/۳/ح