تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 574880
دوشنبه - 26 آذر 1397 - 16:18

درب باز کن منزل هوشمند مخصوص حیوانات خانگی

امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی درب باز کن منزل هوشمند که مخصوص حیوانات خانگی است صحبت کنیم که می تواند برای شما دوستان جالب توجه باشد.

درب باز کن منزل هوشمند مخصوص حیوانات خانگی

به گزارش پایگاه خبری ربیع،امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی درب باز کن منزل هوشمند که مخصوص حیوانات خانگی است صحبت کنیم که می تواند برای شما دوستان جالب توجه باشد.

درب باز کن هوشمند مخصوص حیوانات خانگی

داشتن یک حیوان خانگی مانند سگ می تواند یکی از بهترین موارد زندگی باشد اما باید این موضوع را به شما یادآوری کنیم که همین حیوان خانگی مسئولیت پذیری نیز می خواهد. اگر شما زندگی شلوغی دارید ، امکان نگهداری از آن دشوار خواهد بود. زمانی که شما بیرون از منزل هستید و حیوان شما بخواهد از منزل خارج شود ، این درب باز کم منزل هوشمند می تواند به شما کمک کند تا اجازه دهید درب باز شود و نقش درب باز کن شما را داشته باشد. این درب توسط گوشیشما کنترل می شود و به شما اجازه می دهد تا بتوانید با باز کردن درب منزل به حیوان خود آزادی دهید.

ویژگی های این درب باز کن هوشمند

دستگاه Wayzn ، توسط دو برادر اختراع شده که یک راه حل مناسب به جای درب های کشویی است. نصب این دستگاه تنها چند دقیقه زمان نیاز خواهد داشت و این موضوع نیز توسط سازنده های این دستگاه تایید شده است. نصب این دستگاه نیاز به وسیله خاصی ندارد و شما هم آسیبی به درب منزل خود وارد نخواهید کرد. این دستگاه می تواند جایگزین درب های مخصوص حیوانات شود. زمانی که شما این دستگاه را روی درب خود نصب کنید ، دیگر کنترل کافی روی درب خود خواهید داشت و به راحتی می توانید به حیوان خانگی خود اجازه دهید تا از منزل خارج شود یا وارد شود. این دستگاه مناسب زمانی است که شما در منزل حضور ندارید.ویژگی های این درب باز کن هوشمند

اتصال این دستگاه به دوربین ها

این دستگاه به راحتی به سیستم های هوشمند شما متصل خواهد شد و این امکان هم برای آن وجود دارد تا با استفاده از اینترنت به دوربین های منزل متصل شود و ورود حیوانات شما را زیر نظر بگیرد. زمانی که در منزل حضور دارید می توانید آن را روی حالت اتوماتیک قرار دهید تا حیوان خانگی شما هر زمان که نیاز داشت از منزل خارج شود.

کنترل از راه دور

زمانی که شما در منزل نیستید می توانید این دستگاه را به وسیله ی برنامه گوشی آن کنترل کنید. اگر حیوان خانگی شما منتظر خروج از منزل باشد می توانید به راحتی با استفاده از اپلیکیشن این دستگاه آن را باز کنید. این دستگاه همچنین می تواند به شما اعلانی اعلام کند که حیوان شما پشت درب منتظر باز شدن درب منزل است.

قیمت این دستگاه

قیمت این دستگاه برای افرادی که در فرآیند اولیه آن شرکت کرده اند حدود ۲۱۶ دلار و برای کاربرانی که به تازگی این دستگاه را دیده اند حدودا ۳۹۹ دلار خواهد بود. این محصول احتمالا اوایل ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ برای کاربران ارسال خواهد شد.