استانها » البرز
کد خبر : 444524
یکشنبه - 1 مهر 1397 - 17:44
فرماندار فردیس مطرح کرد

دانش‌آموزان رزمندگان عرصه تحصیل و دانش

فرماندار فردیس گفت: دانش‌آموزان رزمندگان عرصه تحصیل و دانش هستند که با غیرت و توان خود در هر موقعیتی و شرایطی با تلاش خود برای کشور افتخار آفرینی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس، ابوالفضل اینانلو صبح امروز در جشن آغاز سال تحصیلی جدید که در مدرسه شهید بهنام محمدی برگزار شد، با بیان اینکه شهید بهنام محمدی یکی از دانش‌آموزانی است که از همه چیز خود گذشت و به جنگ با دشمن رفت تا امروز ما در آسایش و راحتی زندگی کنیم، گفت: وجود ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز در جنگ تحمیلی نشان می‌دهد که دانش‌آموزان ایران اسلامی با غیرت هستند و برای حفاظت از کشور خود با دشمنان مقابله می‌کنند.

وی مهمترین وظیفه دانش‌آموزان علم‌آموزی برشمرد و تأکید کرد: دانش‌آموزان رزمندگان عرصه تحصیل و دانش هستند و در آینده جایگاه مدیران و مسئولان برای آن‌ها است و این مهم ماموریت ویژه دانش‌آموزان را نشان می‌دهد.

فرماندار فردیس با اشاره به اینکه دانش‌آموزان سرمایه‌های کشور و وارثان انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: همه افراد در زندگی خود دارای وظایفی هستند و وظیفه دانش‌آموزان نیز علم‌آموزی و دانش‌اندوزی است.

اینانلو دانش‌آموزان را آینده‌سازان کشور دانست و تصریح کرد: مدرسه بزرگترین منبعی است که می‌تواند نیروهای انسانی مورد نیاز کشور را تربیت کند و این مهم بر اهمیت مدرسه تأکید دارد.

وی اظهار کرد: محیط مدرسه باید محیطی مملوء از تعلیم، دانش و پیشرفت باشد تا در آینده شاهد شکوفایی دانش‌آموزان باشیم.

انتهای پیام/