استانها » البرز
کد خبر : 461975
پنجشنبه - 12 مهر 1397 - 19:15
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز مطرح کرد

داستان کلاهبر داری سه میلیاردی توسط یک خانم/کلاهبرداران خرید و فروش مسکن در البرز شناسایی شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: یک خانم کلاهبردار با سوءاستفاده از مشخصات بانکی افراد اقدام به سه میلیارد تومان کلاهبردرای کرده است.

داستان کلاهبر داری سه میلیاردی توسط یک خانم/کلاهبرداران خرید و فروش مسکن در البرز شناسایی شدند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس،  سردار سیدجعفرحسینی امروز در نشست خبری با اصحاب‌رسانه که در ستاد فرماندهی استان البرز برگزار شد، گفت: اقدامات و عملکرد نیروی انتظامی با کمک اصحاب‌رسانه و تلاش بی‌وقفه این قشر در جامعه منعکس می‌شود.
وی افزود: درپی دریافت شکایت یک شهروند مبنی‌بر برداشت ۴۱۰ میلیون ریال به صورت غیر مجاز و اینترنتی این مسئله در دستور کار پلیس قرار گرفت.
جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز با بیان اینکه پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد شخصی با شاکی پرونده تماس گرفته و مدعی شد که شاکی در یک قرعه کشی برنده شده است، اظهار کرد: متهم با سوءاستفاده از مشخصات افراد اقدام به خرید ۱۲۸ دستگاه کالا به ارزش یک‌میلیارد تومان خریداری کرده است.
حسینی بیان کرد: با توجه به اقدامات پلیس‌فتا و پلیس‌آگاهی متهم مورد شناسایی قرار گرفت و بعد از تعقیب و پیگیری در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر می‌شود.
وی یادآور شد: در پی بازجویی‌های انجام شده مشخص شد این فرد که یک خانم مطلقه بود پیش‌از این با همکاری همسر سابق خود که در زندان است این کار را آغاز کرده و دو میلیارد تومان دیگر نیز کلاهبرداری داشته است.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: پرونده دیگری مربوط به شخصی است که اقدام به فروش مال غیر کرده است.
حسینی بیان کرد: در این میان فرد ۱۶۰ دستگاه آپارتمان، به چندین نفر به صورت اموال غیر فروخته است و در نهایت فرد متهم متواری شده که رسیدگی به این پرونده در دستورکار پلیس قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: با رصد شرایط متوجه شدیم فرد در کشور ترکیه سکونت دارد و پس از بررسی پلیس‌آگاهی در فرودگاه امام‌خمینی (ره) شناسایی و دستگیر شد.
به گفته جانشین فرماندهی انتظامی استات البرز این شخص اقدام ۱۵ میلیارد کلاهبرداری کردند و پرونده مربوطه به مراجع قضایی ارسال شد.
انتهای پیام/۳۳۹۳