استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 668373
چهارشنبه - 22 اسفند 1397 - 02:20
​امام جمعه قم:

 خون شهدا به جامعه حیات معنوی بخشید

امام جمعه قم در دیدار با خانواده معظم شهدا به مناسبت روز بزرگداشت شهدا گفت: خون شهدا موجب حیات معنوی در جامعه شد، این خونها ضامن بقای اسلام است.

 خون شهدا به جامعه حیات معنوی بخشید
به گزارش پایگاه خبری ربیع،آیت الله سعیدی در دیدار با خانواده معظم شهیدان امیر حسین و مجید و شهیدان محمود، احمد و هادی وکیلی ضمن گرامی داشت روز بزرگداشت شهدا افزود: شما خانواده معظم شهدا که فرزندان دلبند خویش را در مکتب امام حسین (ع) تربیت کردید و برای دفاع از اسلام و ارزشها به جبهه های حق علیه باطل فرستادید و در شهادت آنان صبر نمودید و ادامه دهنده راه آنان شدید نزد خداوند اجر عظیمی دارید.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) تاکید کرد: شهادت بالاترین درجه فضیلت ها است و قرآن و اسلام در سخنان اهل بیت (ع) جایگاه رفیعی برای شهدا قایل است، جایگاهی که موجب غبطه همگان می شود.
وی اضافه کرد : ملت ایران همواره قدردان ایثار، صبر و گذشت شما سرمایه های انقلاب اسلامی است، وجود شما خانواده های معظم ولایت مداری و ایستادگی شما و روحیه ایثار شما ملت استوار باعث پیروزی انقلاب اسلامی و  پیروزی جبهه حق در دوران دفاع مقدس شد.
مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: خانواده معظم شهدا فرزندان خویش را فدا کردند تا اسلام زنده بماند این عزیزان الگوهای صبر و ایثار و گذشت هستند .
سردار سید جواد هاشمی افزود: دیدار و تکریم از این عزیزان باعث تقویت روحیه ایثار و خدمت رسانی خالصانه است، این تکریم و تجلیل موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
در پایان این دیدارها از پدر شهیدان وکیلی و مادر شهیدان دلجو تجلیل صورت گرفت.