تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 588643
چهارشنبه - 5 دی 1397 - 15:08

خودرو هیبریدی لامبورگینی ؛ ترکیبی از تکنولوژی و زیبایی

به تازگی خبرهای جالبی در مورد خودرو هیبریدی لامبورگینی منتشر شده که نشان می دهد این خودرو استثنایی می تواند نگاه کاربران را به خود جلب کند.

خودرو هیبریدی لامبورگینی ؛ ترکیبی از تکنولوژی و زیبایی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به تازگی خبرهای جالبی در مورد خودرو هیبریدی لامبورگینی منتشر شده که نشان می دهد این خودرو استثنایی می تواند نگاه کاربران را به خود جلب کند.

پروژه جدید شرکت لامبورگینی

اوایل امسال ، لامبورگینی اعلام کرد که قصد دارد نوع هیبریدی از خودروهای آوانتادور و هوراکان را تولید که کند و نکته جالب در مورد این خودروها این است که این خودروها می توانند از موتورهای الکتریکی پشتیبانی کنند. حالا شایعات بیشتری در مورد این مدل های هیبریدی منتشر شده که به نظر می رسد نام این پروژه LB48H نام گذاری شده است.

زمان رونمایی از خودرو هیبریدی لامبورگینی

بر اساس گزارش های منتشر شده خودرو LB48H قرار است که نمایی از خودرو آوانتادور را داشته باشد و زمان عرضه آن سال ۲۰۲۰ انتخاب شده است. این اطلاعات بر اساس منابعی است که خریداران احتمالی این خودرو منتشر کرده اند ولی این اطلاعات احتمالا در طی ماه های آینده تکمیل می شود ولی شکی نیست که این خودرو می تواند جز محصولات بی نظیر لامبورگینی انتخاب شود.

اطلاعات درز شده در مورد خودروی جدید

دو اطلاعات اصلی در مورد این خودرو منتشر شده که نشان می دهد قیمت این خودرو حدودا ۳ میلیون دلار خواهد بود و اینکه این خودرو قابلیت درخشش در شب را دارد. این قابلیت از طریق تکنولوژی ای بوجود خواهد آمد که هنوز به طور کامل در مورد آن توضیح داده نشده است ولی می توانیم بگوییم که این سیستم می تواند نگاه کاربران را هر چه بیشتر به خود جلب کند. این یک انتخاب عجیب برای یک خودرو پرچم دار خواهد بود ولی به هر حال لامبورگینی است و کارهای عجیب و نامتعارف آن همیشه نگاه ها را به خود جلب می کند.خودرو هیبریدی لامبورگینی ؛ ترکیبی از تکنولوژی و زیبایی

اظهارات مدیر فنی شرکت لامبورگینی

بر اساس اخبار دریافتی در مورد آوانتادور ، به زودی اطلاعات بیشتری به دست کاربران خواهد رسید. مدیر بخش فنی شرکت لامبورگینی یعنی مائوریزیو ریجیانی در صحبت هایی اظهار داشت: « این خودرو با اضافه شدن بخش هیبریدی سنگین تر خواهد شد و بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ کیلوگرم خواهد بود. من همیشه ترجیح می دهم که خودرو ۱۰ کیلوگرم از وزن طبیعی خود کمتر باشد اما من تصور می کنم که ابتدای امر این خودرو سنگین خواهد بود و در این موضوع شکی نیست. آیا این موضوع آخر کار خواهد بود؟ ما نمی دانیم ولی همیشه ارتقا وجود خواهد داشت.

آینده شرکت لامبورگینی

شایعات دیگری که در مورد خودرو هیبریدی لامبورگینی وجود دارد این است که احتمالا این خودرو دارای ۸۳۸ اسب بخار قدرت باشد و از موتور V-12 و یک موتور الکترونیکی بهره ببرد. این خودرو شکی نیست که از قابلیت های بی نظیری بهره خواهد برد ولی در نهایت این خودرو هم به باتری هایی برای قدرت بیشتر نیاز دارد. خودروهای هیبریدی قطعا نسل جدید و آینده لامبورگینی خواهند بود. همان طور که شرکت لامبورگینی این موضوع را تایید کرده است احتمالا خودروی لامبورگینی آوانتادور SVJ آخرین مدل از خودروهای لامبورگینی خواهد بود که دارای موتور هیبریدی نیستند.