به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، احیا محمد امیری با اعلام خبر تشییع شهدای گمنام در خراسان شمالی اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده و همزمان با سالروز شهادت امام صادق، ۹ استان کشور میزبان شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس خواهند بود.

وی با تشریح جزییات تشییع این شهدای گمنام در استان گفت: ازجمله مکان‌های موردتوجه و مهم در تشییع شهید گمنام، دانشگاه بجنورد بود که پس از سالیان متمادی، این دانشگاه میزبان شهید گمنام می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی همچنین ۳ مکان دیگر را برای تشییع شهدای گمنام در استان نام برد و افزود: شهر شوقان و در محل پارک چشمه این شهر در شهرستان جاجرم، دهکده مقاومت بسیج بجنورد و همچنین باغ‌موزه دفاع مقدس خراسان شمالی محل‌های تشییع شهدای گمنام در استان است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد شهدای در نظر گرفته‌شده برای استان گفت: تلاش می‌کنیم تا بتوان حداکثر شهدای گمنام را برای این محل‌ها دریافت کنیم که طی روزهای آینده جزییات آن مشخص می‌شود.

امیری در پایان از تمام مردم مسلمان و مؤمن خراسان شمالی به‌خصوص در شهرستان‌های بجنورد و جاجرم درخواست کرد تا همچون گذشته، استقبالی باشکوه را برای این شهدای گمنام رقم بزنند.

انتهای پیام/ر