استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 639183
سه شنبه - 23 بهمن 1397 - 18:28
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم :

خدمات رسانی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: خودروهای آتش‌نشانی و موتورسیکلت‌های مجهز به دستگاه FAT در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن مستقر شدند.

خدمات رسانی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش پایگاه خبری ربیع،عباس جعفری  اظهار کرد: اگر بخواهیم به تعالی واقعی و اهداف اصلی انقلاب برسیم، باید از صفات و راه و روش‌های حضرت فاطمه زهرا(س) و ائمه معصومین(ع) الگوبرداری کنیم تا انقلابی زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) به وجود آوریم.

وی ادامه داد: با توجه به راهپیمایی ۲۲ بهمن و اینکه شهر قم مهمانان زیادی مثل سال‌های گذشته داشت، بحث ایمنی و امنیت، به ویژه برای راهپیمایان اهمیت زیادی دارد و در دستور کار بود.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم تصریح کرد: سازمان آتش‌نشانی بر حسب وظایف خود برنامه‌ریزی لازم برای روز بیست و دوم بهمن‌ماه را داشت تا خودروهای آتش‌نشانی و موتورسیکلت‌های مجهز به دستگاه FAT را در مسیرهای راهپیمایی مستقر کند.

جعفری با اشاره به حضور زائرین و مسافرین در تعطیلات گفت: با توجه به تعطیلاتی که تا بیست و دوم بهمن‌ماه وجود داشت، در ورودی و خروجی‌های شهر قم خودروهای آتش‌نشانی مستقر شدند تا خدایی ناکرده اگر در سطح جاده‌های منتهی به استان اتفاقی رخ داد، پوشش‌های لازم انجام گیرد.