اجتماعی » تولیدی » فاطمه براتی
کد خبر : 1041571
سه شنبه - 29 خرداد 1403 - 16:19
معاون حج مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با ربیع مطرح کرد:

خدمات بیمارستان‌های هلال احمر در اماکن مقدسه به حجاج ایرانی

معاون حج عمره مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر گفت: دارو و تجهیزات برای ارائه خدمات به حجاج ایرانی به عربستان ارسال شد و در مراکز درمانی هلال احمر مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بیمارستان‌های هلال احمر در حال خدمات رسانی به زائران هستند.

خدمات بیمارستان‌های هلال احمر در اماکن مقدسه به حجاج ایرانی

فاطمه براتی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، معاون حج عمره مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر گفت: دارو و تجهیزات برای ارائه خدمات به حجاج ایرانی به عربستان ارسال شد و در مراکز درمانی هلال احمر مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بیمارستان‌های هلال احمر در حال خدمات رسانی به زائران هستند.

طاهر درودی در گفت‌وگو با خبرنگار ربیع اظهار کرد: زائران با توجه به فعالیتی که در طول عملیات حج دارند ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند.

وی افزود: اجازه انجام جراحی را سعودی‌ها به کشورهای خارجی نمی‌دهند و در بیمارستان‌های سعودی انجام می‌شود و بیماران اگر نیاز به جراحی داشته باشند به بیمارستان سعودی اعزام خواهند شد.

معاون حج عمره مرکز پزشکی جمعیت هلال‌احمر گفت: مواردی به علت افتادن از پله برقی، زمین خوردن در حمام که موجب شکستگی و مشکلات دیگر شده است، با هماهنگی به بیمارستان‌های سعودی اعزام می‌شوند و خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: ۱۲ بیمار در بیمارستان‌های صعودی بستری‌اند که برخی اقدامات لازم را دریافت و برخی دیگر در نوبت جراحی هستند و پس از اتمام فعالیت درمانی به هتل منتقل می‌شوند.

درودی خاطرنشان کرد: دارو و تجهیزات برای ارائه خدمات به زائران ایرانی به عربستان ارسال شد و در مراکز درمانی هلال احمر مورد استفاده قرار می‌گیرد، بیمارستان‌های هلال احمر در حال خدمات رسانی به زائران هستند.

فاطمه براتی