استانها » خبر پوششی » سمیرا قادری ندیب » همدان
کد خبر : 881955
سه شنبه - 21 آبان 1398 - 20:59

خدمات الکترونیکی خاصی در شهرداری به مردم همدان ارائه نشده است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این آیین با بیان اینکه شهرها برای دستیابی به هوشمندی باید مسیر بلوغ خود را طی کنند، گفت: نباید انتظار داشت که شهرها به صورت یکباره به هوشمندسازی برسند بلکه باید در ابتدا به شهر الکترونیک و سپس شهر هوشمند برسیم. حمید بادامی […]

خدمات الکترونیکی خاصی در شهرداری به مردم همدان ارائه نشده است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این آیین با بیان اینکه شهرها برای دستیابی به هوشمندی باید مسیر بلوغ خود را طی کنند، گفت: نباید انتظار داشت که شهرها به صورت یکباره به هوشمندسازی برسند بلکه باید در ابتدا به شهر الکترونیک و سپس شهر هوشمند برسیم.

حمید بادامی نجات شهر هوشمند را یکی از زمینه های جذاب برای سرمایه گذاران برشمرد و بیان کرد: شهر هوشمند سهم بالایی از اقتصاد دیجیتال را به خود اختصاص می دهد که بازگشت سرمایه آن بالاست و متاسفانه ما هنوز در آن ضعف داریم.

وی با بیان اینکه تاکنون خدمات الکترونیکی خاصی در شهرداری به مردم همدان ارائه نشده اظهار داشت: تاکنون زیرساخت های شهر هوشمند در همدان فراهم نبوده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه اگر شهری هوشمند باشد کنترل بهتر و خدمات بیشتری می توان در آن ارائه داد افزود: شهری با قدمت همدان با مسائل متعددی در مدیریت شهری روبه رو است اما باید در ایجاد زیرساخت های شهر هوشمند پیش رو باشد.

بادامی‌نجات با اشاره به اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان در شهر همدان با حمایت مجموعه‌های مختلف در حال افزایش است تاکید کرد: مردم در سال‌های آینده به دنبال خدمات هوشمند خواهند بود.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان شتاب‌دهنده هم پیوند نیز در این آیین گفت: تا کنون ۱۰ تیم استارتاپی در حوزه نرم‌افزاری در همدان فعالیت خود را آغاز کرده اند.

علی خانقلی بیان کرد:  فعالیت این تیم‌ها در حوزه زیرساخت است و تمام این مجموعه‌ها با دید جهانی در حال فعالیت هستند.