تازه های تکنولوژی » سخت افزار » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 314917
یکشنبه - 13 خرداد 1397 - 12:20

خبر بد برای گیمرها: به این زودی‌ها خبری از کارت‌های گرافیک جدید انویدیا نیست

نسل بعدی محصولات انویدیا برای همگان به یک معما تبدیل شده است، از طرفی می دانیم ریزمعماری Volta در راه است اما شایعات مکرراً از یک ریزمعماری متفاوت برای کاربران خانگی سخن می گویند. هرچه که باشد حالا زمان معرفی آن مشخص شده است.

خبر بد برای گیمرها: به این زودی‌ها خبری از کارت‌های گرافیک جدید انویدیا نیست

به گزارش پایگاه خبری ربیع،نسل بعدی محصولات انویدیا برای همگان به یک معما تبدیل شده است، از طرفی می دانیم ریزمعماری Volta در راه است اما شایعات مکرراً از یک ریزمعماری متفاوت برای کاربران خانگی سخن می گویند. هرچه که باشد حالا زمان معرفی آن مشخص شده است.

با توجه به شنیده‌ها، ممکن است انویدیا ریزمعماری Volta را به محصولات حرفه‌ای گران قیمت اختصاص دهد و شاهد یک ریزمعماری دیگر برای خریداران معمولی باشیم. پس از ماه‌ها شایعه حالا اطلاعاتی در دسترس است که نشان می‌دهد انویدیا در خلال همایش Hot Chips 30 که یک رویداد پشت درهای بسته است، اطلاعاتی از نسل بعدی پردازنده‌های گرافیکی رده معمولی خود ارائه خواهد کرد. علی رغم آنچه که گته شد، بسیار بعید است این یک رونمایی رسمی باشد و صرفاً به ارائه جزئیات محدود می شود، بنابراین به احتمال زیاد رونمایی رسمی پس از آن خواهد بود.

ظاهراً انویدیا در روز نخست از این رویداد، در ۲۰ آگوست (۲۹ مرداد) به تشریح آنچه که نسل بعدی پردازنده‌های گرافیکی رده معمولی خود می‌خواند، می‌پردازد. از آنجایی که معمولاً پردازنده‌های گرافیکی مخصوص گیمینگ GeForce رده معمولی محسوب می‌شوند، احتمالاً این همان کارت‌های گرافیک سری GTX 11 خواهد بود که جانشین محصولات مبتنی بر ریزمعماری Pascal می‌شود.

بد نیست اشاره کنیم هم اکنون حدود ۸۱ روز با تاریخ یاد شده فاصله داریم، بنابراین به نظر نمی‌رسد تا اواسط یا حتی اواخر تابستان پیش رو خبری از محصولات جدید انویدیا باشد.