اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » پروانه شریفی » پیشخوان » تولیدی » خبر تنظیمی
کد خبر : 706820
پنجشنبه - 19 اردیبهشت 1398 - 11:23

خبر استعفای مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان صحت ندارد

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان با تکذیب خبر استعفای مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: روز گذشته در برخی کانال‌های مجازی خبر استعفای اعتدادی منتشر شده بود که هیچ کدام صحت ندارند.

خبر استعفای مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان صحت ندارد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در روزهای اخیر اخباری مبنی بر تغییر و تحولات در رأس مدیریت آموزش و پرورش اصفهان در رسانه‌های مجازی منتشر شد.

در این اخبار از زمزمه‌هایی مبنی بر کنار رفتن محمد اعتدادی از مدیرکلی آموزش و پرورش اصفهان صحبت شده بود که این خبر توسط مشاور مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان تکذیب شد.

محمد قندهاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: اطلاع نداریم که این خبر از کجا نشأت گرفته اما آن را تکذیب می‌کنیم.

رحمت‌الله ممیز مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز  پیرامون انتشار خبر استعفای مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در روزهای گذشته اظهار داشت: روز گذشته در برخی کانال‌ها خبر استعفای اعتدادی منتشر شده بود که همگی از یک کانال خاص استفاده کرده بودند.

وی افزود: پس از انتشار خبر با مسئول کانال تماس گرفتم و گفتند ما شنیده‌ایم و زمانی که از آن‌ها درباره منبع خبرشان سوال کردم پاسخ دادند ما منابع خودمان را داریم و از هیچ منبعی اسم نیاوردند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان با تکذیب خبر استعفای مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: اعتدادی در هیچ مکانی حتی از روی شوخی هیچ صحبتی درباره اینکه قصد استعفا داشته باشند نزده‌اند.

وی ادامه داد: ۵ دقیقه بعد از این مکالمه‌ها، کانال موردنظر خبر تکذیبیه را منتشر کرد و برخی از کانال‌ها نیز از همان منبع استفاده کردند.

ممیز خاطرنشان کرد: اعتدادی روز گذشته ابلاغ من به عنوان مشاور و رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش را صادر کردند در حالی که اگر قصد استعفا داشته باشد، ابلاغ جدیدی نخواهد داشت و ایشان در روزهای آینده مابقی موارد پیگیری وظایفشان را با قوت و قدرت پیگیری می‌کنند.

گفتنی است مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ظهر امروز نیز در رادیو اصفهان پاسخگوی سوالات معلمان بود.

انتهای پیام/