استانها » البرز
کد خبر : 669331
چهارشنبه - 22 اسفند 1397 - 15:32
طی نشستی مطرح شد

خبرنگاران نقش مهمی در روند مدیریت مدیران دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: در عصری که تحولات با سرعت بالایی در حال رخ دادن هستند، اصحاب رسانه می توانند نقش مهمی را در مدیریت مدیران ایفا کنند.

خبرنگاران نقش مهمی در روند مدیریت مدیران دارند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در نشست تخصصی استاندار با اصحاب رسانه که امروز صبح در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: در عصری که تحولات با سرعت بالایی در حال انجام هستند و معمولا سرعت حرکت مدیران از این تحولات پایین تر است، نقش اصحاب رسانه بسیار مهم و تاثیرگذار است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: تکنولوژی در کنار سرعت تحولات موجب شده تا مدیران با همکاری اصحاب رسانه و اطلاع رسانی به موقع آنان بتوانند امور را بهتر مدیریت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز بیان کرد: سیاست مداران و مدیران حوزه های گوناگون با درکی خاص، نگاه و توجه ویژه ای به حوزه رسانه و جایگاه خبرنگاران دارند و این امر همواره مورد تاکید استاندار البرز بوده است.

ناجی در پایان عنوان کرد: امید آن می رود با تعهد به ماموریت هایی که به هر یک از ما محول شده است، بتوانیم نقش موثری را در تامین امنیت و آسایش، محرومیت زدایی و توسعه همه جانبه حوزه های تحت مدیریت ایفا کنیم.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۱/س/۳