استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 743130
دوشنبه - 27 خرداد 1398 - 17:53

حمایت ۲۸ حامی خارج کشور از مددجویان خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با تأکید بر استفاده از ظرفیت خیرین و حامیان مددجوی خارج از کشور گفت: ۲۸ حامی از خارج کشور تاکنون به پوشش حمایتی از کودکان نیازمند و یتیم استان پرداخته‌اند.

حمایت ۲۸ حامی خارج کشور از مددجویان خراسان شمالی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد در دیدار با رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان شمالی خواستار استفاده از ظرفیت نیکوکاران خارج از کشور در جهت توانمندسازی ایتام این استان شد.

وی با اشاره به اقامت بسیاری از هم‌وطنان در دیگر کشورها گفت: ارتباط دوسویه بین این دو نهاد باعث شناسایی و فراهم‌سازی زمینه کمک‌رسانی به نیازمندان این استان می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اضافه کرد: هم‌اکنون ۲۸ حامی مقیم خارج از کشور با تماس از طریق شبکه‌های ارتباطی کمک‌های مادی و معنوی خود را به فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد این استان پرداخت می‌کنند.

وی بیان کرد: با استفاده از ظرفیت حامیان خارج از کشور می‌توان زمینه ساخت مسکن، کمک‌های درمانی و جهیزیه و تحصیل خانوارهای مددجو را نیز فراهم کرد.

شنوایی، رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان شمالی نیز آمادگی خود را در جهت توسعه همکاری بین این دو سازمان اعلام کرد.

وی به شناسایی نیکوکاران خارج از کشور از طریق دفاتر وزارت خارجه تأکید کرد و گفت: این اقدام می‌تواند به توانمندسازی خانواده‌های محروم این استان کمک کند.

گفتنی است هم‌اکنون ۲۴ هزار و ۵۰۰ حامی، حمایت از حدود شش هزار و ۳۰۰ کودک یتیم و نیازمند این استان را بر عهده‌دارند.

انتهای پیام/