اجتماعی » اصفهان » خانواده و جوانان » خواندنی » شهرستان های اصفهان » شهری
کد خبر : 59756
چهارشنبه - 30 فروردین 1396 - 15:20
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی:

حمایت از تولید ملی نیازمند مدیران متعهد، متدین و انقلابی است

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حمایت از تولید ملی نیازمند مدیران متعهد، متدین و انقلابی است.

حمایت از تولید ملی نیازمند مدیران متعهد، متدین و انقلابی است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم اجرای اقتصاد مقاومتی در همه زمینه‌ها اظهارکرد: توجه به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی که در سال ۹۲ و در ۲۴ بند از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده، بهترین راهکار تحقق این الگوی اقتصادی در کشور است.

زهرا سعیدی افزود: متأسفانه دولت این سیاست‌ها را آنچنان که انتظار می‌رفت در دستور کار قرار نداد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب طی سخنانی در حرم مطهر رضوی، ضمن تقدیر بخشی از اقدامات انجام گرفته، به همین نکته اشاره و تأکید کردند که خلأهای اقتصادی بزرگی در کشور وجود دارد.

وی عدم توجه دولت به تولید داخلی و واردات بی‌رویه به ویژه واردات کالاهای مصرفی را مخالف اقتصاد مقاومتی دانست و عنوان داشت: نگاه صرف به بیرون از کشور، عدم تحقق سیاست‌های اصل ۴۴ در جهت دخالت مردم در عرصه اقتصاد، خام‌فروشی، بی‌توجهی به صادرات، عدم برخورد صحیح با قاچاق کالا و … از جمله علل ناکامی‌های دولت در مسیر تحقق الگوی اقتصاد مقاومتی بود.

سعیدی تصریح کرد: امروز مردم با مشکلات معیشتی زیادی روبرو هستند و بیکاری قشر جوان و تحصیل‌کرده به شدت افزایش یافته است؛ اگر طی این سال‌ها به جای نگاه به خارج، توجه ویژه‌ای به اقتصاد مقاومتی می‌شد امروز شاهد تعطیلی واحدهای صنعتی و بیکاری کارگران زحمت‌کش در استان اصفهان نبودیم.

وی ابراز امیدواری کرد که در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال همه مسؤولان همت خود را بر حمایت از تولیدات داخلی قرار دهند که خود زمینه رشد اشتغال در کشور است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حمایت از تولید ملی نیازمند مدیران متعهد، متدین و انقلابی است.

وی با تأکید بر ضرورت دقت مردم در انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری اذعان کرد: در آموزه‌های دینی ما معیارهایی از جمله ایمان و تقوا، امانت‌داری، صبر و عدالت برای انتخاب فرد اصلح بیان شده است.

سعیدی اضافه کرد: در انتخابات ریاست جمهوری، سوابق اجرایی، وعده‌ها، برنامه‌ها، انقلابی بودن و میزان پایبندی فرد به قانون اساسی از جمله معیارهایی است که مردم را در انتخاب اصلح یاری می‌کند.

وی متذکر شد: برخی معیارها سلبی مانند تکبر و غرور، نقدناپذیری، قانون‌گریزی و روحیه اشرافی‌گری هم وجود دارد که مردم می‌توانند با سنجش افراد با این معیارها، انتخاب درستی داشته باشند چراکه سرنوشت و آینده کشور و خودشان در گرو انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو است.

منبع:فارس/۲۰۶