استانها » البرز
کد خبر : 447843
سه شنبه - 3 مهر 1397 - 16:31
مدیرحوزه‌های علمیه خواهران استان البرز:

حضور ۶۰۰ طلبه‌ خانم فعال در استان یک ظرفیت بزرگ است/موفقیت طلبه‌های البرزی در مسابقات کشوری

مدیرحوزه‌های علمیه خواهران استان البرز گفت: ۶۰۰ طلبه خانم فعال در سطح استان البرز وجود دارد که به عنوان یک ظرفیت بزرگ به شمار می آیند و البته موفقیت این قشر در مسابقات کشور قابل توجه است.

حضور ۶۰۰ طلبه‌ خانم فعال در استان یک ظرفیت بزرگ است/موفقیت طلبه‌های البرزی در مسابقات کشوری

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمدرضا عباسی ظهر امروز در اجتماع بزرگ بانوان عاشورایی استان البرز که در هیأت انصار کرج برگزار شد، گفت: استان البرز بیش از ۶۰۰ نفر مبلغه دارد که مهارت‌ها را در ۹ رشته، در دوره‌های ویژه مهارت آموزش دیده‌اند.
وی با بیان اینکه این بانوان می‌توانند به عنوان کارشناس در مراکز حاضر شوند، افزود: تعداد ۵۰ نفر از طلبگان خانم در استان البرز هستند که به عنوان پژوهشگر فعالیت می‌کنند و آمادگی این را دارند که در عرصه‌های پژوهشی خارج از حوزه فعالیت داشته باشند.
مدیرحوزه‌های علمیه خواهران استان البرز بیان کرد: طلاب البرز در حوزه پژوهش و مسابقات علمی موفق عمل کرده است و در این میان موفق به کسب رتبه دوم و نهم مسابقات علمی کشور شدند.
عباسی تصریح کرد: بنا به آمار و بررسی‌های انجام شده در سطح استان البرز از هر چهار طلبه خانم و هر پنج طلبه آقا یک نفر به عنوان طلبه ممتاز و معدل بالغ‌بر ۱۸ مطرح است.
وی به حضور چهار هزار و ۵۰۰ طلبه مشغول به فعالیت اشاره کرد و یادآور شد: این طلبه‌ها که در حال فعالیت هستند یک ظرفیت تبلیغی بزرگ به شمار می‌آیند که در صحنه‌های اجتماعی و امور فرهنگی و همچنین عرصه‌های سیاسی فعالیت داشته‌اند.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان البرز اظهار کرد: ۶۰۰ طلبه آموزش دیده توانایی این را دارند که در مدارس حاضر شوند و به تلیغ مسائل شرعی و مذهبی بپردازند.
انتهای پیام/