استانها » تولیدی » خبر پوششی » گلستان » نادر کرمی
کد خبر : 564593
دوشنبه - 19 آذر 1397 - 18:48

حضور مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان در مرکز ارتباط مردمی استان

در راستای برنامه های ارتباط مردمی مستقیم مسوولین و صیانت از حقوق شهروندی، مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) حضور یافت.

حضور مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان در مرکز ارتباط مردمی استان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در راستای برنامه های ارتباط مردمی مستقیم مسوولین و صیانت از حقوق شهروندی، مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) حضور یافت.

عیسی افتخاری، مدیر منطقه و هیات همراه باحضور در این مرکز، به درخواستها، مشکلات و انتقادات مطرح شده از سوی مردم شریف استان استماع و پاسخگویی نمودند.

بر پایه این گزارش، افتخاری در مصاحبه با خبرنگار سازمان صدا و سیمای مرکز گلستان که در حاشیه حضور در مرکز سامد انجام گرفت ضمن اشاره به مطلوب بودن شرایط  سوخترسانی استان گلستان گفت: بابرنامه ریزیهای انجام شده و تدابیر اتخاذ شده مشکلی جهت تامین سوخت در فصل زمستان و برودت احتمالی دمای هوا نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: به لحاظ ذخیره سازی انواع فراورده های نفتی در انبارهای نفت استان وضعیت مطلوبی داریم و پیش بینی سوختهای جایگزین برای مصرف کنندگان در همه بخشها شده است.افتخاری از کلیه واحدهای صنعتی، تولیدی، خدماتی و … که از گاز طبیعی بعنوان سوخت اصلی خود استفاده می نمایند خواست برای دریافت بموقع سوخت جایگزین از شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان تسریع و اقدام موثر بعمل آورند تا در صورت برودت دمای هوا و افت احتمالی فشار گاز از سوخت جایگزین جهت انجام فعالیتهای خود استفاده نموده تا در خدمات رسانی به مردم با مشکل مواجه نشوند.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان سپس در خصوص خانوارهای ساکن روستاهای فاقد گاز طبیعی(لیست ۱۳۹ روستا) گفت: این خانوارها بایستی هرچه سریعتر نسبت به اخذ کدپستی  و ثبت نام در سامانه جدید تجارت آسان (http://newtejaratasan.niopdc.ir) به منظور امکان تحویل سهمیه نفت سفید از طریق کارت بانکی اقدام نمایند.

این مقام مسوول در خاتمه افزود: کالابرگ شماره ۲۴ در جهت ذخیره سازی نفت سفید اعلام و متقاضیان می توانند با مراجعه به فروشندگیهای فراورده های نفتی و ارایه کالابرگ، سهمیه خود را در استان دریافت نمایند.