استانها » خبر دریافتی » قم
کد خبر : 350435
شنبه - 23 تیر 1397 - 09:48

حضور خادمان حرم قدس رضوی در گلزارهای شهدای قم

همزمان با دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید خادمان حرم قدس رضوی و سفیران کرامت خادمان حرم حضرت معصومه (س) با حضور در گلزارهای شهدای قم به مقام شامخ شهدا ادای احترام می کنند.

حضور خادمان حرم قدس رضوی در گلزارهای شهدای قم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، همزمان با دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید خادمان حرم قدس رضوی و سفیران کرامت خادمان حرم حضرت معصومه (س) با حضور در گلزارهای شهدای قم به مقام شامخ شهدا ادای احترام می کنند

 طبق اعلام ستاد برنامه های دهه کرامت، کاروان زیر سایه خورشید همزمان با روز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور در گلزار شهدای مدافع حرم بهشت معصومه (س) به مقام شامخ شهدا ادای احترام نموده و برنامه های فرهنگی را در این گلزار به اجرا می گذارند.
از دیگر برنامه های کاروان خادمان حرم قدس رضوی در نخستین روز از دهه کرامت حضور در گلزار شهدای شیخان و حرکت از گلزار به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و اجرای برنامه در صحن امام رضا (ع) است.
حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) و اجرای برنامه های فرهنگی و دیدار با خانواده معظم شهدا به همراه پرچم متبرک امام رضا (ع) با حضور کاروان زیر سایه خورشید ۲۶ تیرماه ساعت ۱۸ برگزار می شود.
این کاروان طبق روال سالهای اخیر همزمان با دهه کرامت  از ۲۳ تیرماه لغایت ۲۷ تیرماه با انتقال پرچم متبرک حرم ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) در قم حضور دارند.
همچنین در این ایام مبارک سفیران کریمه خادمان حرم مطهر حضرت معصومه (س) نیز در اولین پنج شنبه دهه کرامت در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) در جمع خانواده شهدا حاضر شده و به اجرای برنامه های فرهنگی در گلزار شهدا می پردازند.
طی سالهای گذشته کاروان زیر سایه خورشید با انتقال پرچم رضوی به بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع خادمان شهدا و خانواده معظم شهدا حضور یافتند.