استانها » البرز
کد خبر : 636789
شنبه - 20 بهمن 1397 - 19:00
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

حضرت زهرا(س) استقامت در قیام برای خدا را به ما آموخت

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه(س) اقتدار و استقامت در قیام را به ما می‌آموزد، گفت: طی سال‌های بعد از انقلاب مقابل هجمه‌های دشمن استقامت کردیم و این اقتدار همه جانبه از برکت ایمان به ائمه اطهار است.

حضرت زهرا(س) استقامت در قیام برای خدا را به ما آموخت

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در تجمع فاطمیون مرکز استان البرز اظهار داشت: در راه خدا قیام کردیم، تلاش کردیم و هزینه دادیم. در آستانه مرزهای عصمت حرکت کردیم تا انقلاب اسلامی در کشور تحقق یافت.

وی افزود: در ایام دهه فجر قرار داریم که ملت ایران با ایستادگی و درس گرفتن از شیوه مبارزه اهل بیت(ع) با دشمنان دین خدا این انقلاب شکوهمند را رقم زدند. باید همه قیام کنیم برای خدا و اسلام و همین امر محور حرکت امام خمینی(ره) در روزهای مبارزه با رژیم شاهنشاهی بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور مصداق قیام در راه خدا را حرکت حضرت فاطمه(س) دانست و بیان کرد: حرکت حضرت زهرا(س) حق را در تاریخ آشکار کرد و دفاعی که ایشان از مقام ولایت کردند برای ما الگوی تمام وکمال است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه(س) اقتدار و استقامت در قیام را به ما می‌آموزد، گفت: طی سال‌های پس از انقلاب مقابل هجمه‌های دشمن استقامت کردیم و این اقتدار همه جانبه از برکت ایمان به ائمه اطهار است و توصیه امام راحل(س) در وصیت‌نامه شان برای جوانان انقلابی قیام در راه خدا و استقامت در مسیر است.

وی افزود: استقامت در ادامه قیام اتفاق می‌افتد و این موضوع است که به اهمیت آن می‌افزاید و خوشبختانه شاهدیم مردم شریف ما همواره در مقابل سختی‌ها و پستی و بلندی انقلابشان اهل استقامت هستند.

انتهای پیام/و/ف