سینما، تئاتر و تلویزیون » هنر
کد خبر : 595935
سه شنبه - 11 دی 1397 - 16:21

حسین عالم‌بخش سرپرست پردیس تئاتر تهران شد

علیرضا زند وکیلی سرپرست معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و حسین عالم‌بخش سرپرست پردیس تئاتر تهران شدند.

حسین عالم‌بخش سرپرست پردیس تئاتر تهران شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سعید اوحدی، رییس سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران، علیرضا زند وکیلی را به عنوان سرپرست معاونت هنری و حسین عالم‌بخش را به عنوان سرپرست مدیریت هنرهای نمایشی این سازمان و پردیس تئاتر تهران منصوب کرد.

در متن حکم اوحدی خطاب به زند وکیلی آمده: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده، بدین وسیله جناب عالی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت هنری منصوب می‌نمایم.

با عنایت به تنوع و گستردگی نیازهای فرهنگی هنری شهروندان و در راستای تحقق تدابیر و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه هنر دینی و مبانی زیباشناختی هنر انتظار می‌ رود با توجه به ظرفیت‌ های ویژه سازمان فرهنگی هنری نسبت به ترویج و تعمیق فرهنگ و هنر متعالی نشأت گرفته از تعالیم دین مبین اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی در حوزه بومی، دینی، تغییرات فرهنگی و سبک زندگی، طراحی و به‌ روزآوری روش ‌ها و چارچوب‌ هایی به منظور برقراری ارتباطات و تعاملات اثربخش و مبتنی بر یک نیازسنجی و مدل مفهومی مناسب بین سازمان و هنرمندان و فرهیختگان متعهد و بهره‌گیری از توان و تخصص ایشان، برنامه ‌ریزی، جهت‌ دهی و انجام فعالیت‌ها، هماهنگی‌ ها و سایر امور لازم به منظور حمایت از عرضه و ارائه کالاها و محصولات هنری که بخشی از مأموریت های سازمان می‌ باشد و سایر وظایف محوله اهتمام ورزید.

زندوکیلی، پیش از این مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهار شهرداری تهران و امیر عبدالحسینی معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را بر عهده داشتند.

عالم بخش سرپرست مدیریت هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و پردیس تئاتر تهران، نویسنده و کارگردان تئاتر است که عضویت در شورای سیاست گذاری و دبیری سه دوره جشنواره سراسری نقالی و پرده خوانی غدیر (نقالان علوی) را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/