استانها » البرز
کد خبر : 763142
سه شنبه - 18 تیر 1398 - 16:58

حریق نمایشگاه خودرو در رزکان نو مهار شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان فردیس از وقوع حریق در یک نمایشگاه خودرو در محل رزکان نو خبر داد و گفت: تلاش نیروهای آتش نشانی به اطفای حریق منجر شد.

حریق نمایشگاه خودرو در رزکان نو مهار شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، حسین ذکایی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان فردیس امروز گفت: پارکینگ یک اتو گالری واقع در رزکان نو، روبروی هایپر استار بامداد امروز دچار حریق شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان فردیس با بیان اینکه نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از مطلع شدن از حریق وارد فاز عملیاتی شدند، اظهار کرد: این آتش سوزی منجر به آسیب دیدن چهار خودرو شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی از دو ایستگاه در محل حاضر شدند و هم زمان با اطفاء حریق، خودروهای دیگر پارکینگ را از محل خارج و از گسترش حریق و خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

ذکایی با اشاره به اینکه عوامل آتش نشانی مشکین دشت هم در این حادثه به اطفای حریق کمک کردند، یادآور شد: این آتش سوزی خسارت جانی به دنبال نداشته است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان فردیس در پایان اعلام کرد: ساعت اطلاع سازمان آتش نشانی از این آتش سوزی ۳:۱۳ و ساعت پایان عملیات ۴:۲۰ گزارش و ثبت شده است.

انتهای پیام/م/۱۱۰۲/س/