به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، بهنام بیات، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز با بیان اینکه طبق دستورالعمل سراسری، از مهر ماه قبوض کاغذی برق حذف و صدور این قبوض به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، گفت: با الکترونیکی شدن قبوض، سالانه از قطع هزاران درخت جلوگیری و گام هایی در راستای حفظ محیط زیست برداشته می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز ادامه داد: در طول سال مبالغ زیادی جهت صدور قبوض کاغذی برق هزینه می‌شود که با حذف قبض‌های کاغذی این منابع ذخیره و در موارد دیگر صرف می شود

بیات بیان کرد: شهروندان برای دریافت قبوض الکترونیکی شناسه قبض خود را به شماره ۵۰۰۰۱۵۲۱ ارسال و با ثبت شماره تماس خود، هزینه برق مصرفی را به صورت آنی دریافت کنند.

وی اظهار کرد: با حذف قبوض کاغذی، اگر شهروندان نیاز به رؤیت قبض خود داشته باشند می‌توانند به سایت شرکت برق مراجعه و جزئیات قبض خود را مشاهده کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز در بخش دیگری از صحبت‌های خود به میزان تلفات برق در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تلفات برق در البرز ۱۲ درصد است که تلاش می کنیم با اجرای طرح‌های مختلف این میزان را کاهش دهیم.

وی افزود: شهروندان باید با گزارش سرقت برق در مناطق مختلف این شرکت را در کاهش تلفات برق یاری کنند تا از این طریق از پرت شدن انرژی در استان جلوگیری شود.

بیات ادامه داد: با کاهش تلفات برق سالانه حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از هزینه‌های شرکت کم می‌شود و نیاز به خرید تأسیسات برق هم تا حد زیادی کاهش می یابد.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/۱