فرهنگ عمومی » فرهنگ و هنر
کد خبر : 295784
شنبه - 22 اردیبهشت 1397 - 18:15
۳۱ رهبر معظم انقلاب:

حالا همه صداقت آمریکایی را فهمیدند!

آقا درجمع مهمانان گرافیست گفتند: همین «صداقت آمریکایی» که شماها درست کردید، خیلی خوب بود، منتها بعضی از خود ماها نگذاشتیم این کار بگیرد و الّا اگر چنانچه این انجام می‌گرفت، خیلی چیز جالبی بود، هنوز هم البته وقتش نگذشته. … حالا دیگر همه فهمیدند صداقت آمریکایی را.

حالا همه صداقت آمریکایی را فهمیدند!

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، نشریه مسیر، وابسته به دفتر حفظ و‌نشر آثار رهبر انقلاب در گزارشی نوشت: شب‌های طولانی زمستان گذشته، فرصت خوبی برای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای  بود تا گپ‌وگفتی با اهالی فرهنگ و هنر داشه باشند. از دی‌ماه ۹۶، ایشان با وجود مشغله‌های همیشگی، وقت موسعی را به اهالی فرهنگ و ادب و هنر اختصاص دادند؛ ‌از سینماگر گرفته تا مستندساز و نویسنده و گرافیست.

نشریه تبیینی‌ تحلیلی مسیر، وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، بخشی از سخنان ایشان در دیدار با جمعی از جوانان طراح و گرافیست انقلاب اسلامی را منتشر کرده است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع مهمانان گرافیست، با اشاره به اثرگذاری سریع قالب پوستر، درباره مجموعه پوسترهای «صداقت آمریکایی» گفتند: «همین «صداقت آمریکایی» که شماها درست کردید خیلی خوب بود، منتها بعضی از خود ماها نگذاشتیم این کار بگیرد و الّا اگر چنانچه این انجام می‌گرفت، خیلی چیز جالبی بود، هنوز هم البته وقتش نگذشته. … حالا دیگر همه فهمیدند صداقت آمریکایی را.»

نشریه مسیر تلاش دارد موضوعات و مسائل مرتبط با جمهوری اسلامی را در چارچوب عقلانیت انقلابی روایت، تبیین و آسیب‌شناسی کند. این نشریه در پیش‌شماره نخست خود همچنین هندسه جدید تعامل در نظام بین‌الملل و نقش ایران را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده است.

انتهای پیام/