استانها » البرز
کد خبر : 829583
سه شنبه - 26 شهریور 1398 - 13:47

جوانان، محور اصلی فعالیت های تبلیغات اسلامی البرز

مسؤول روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: بیشترین مخاطبان فعالیت ها و برنامه های فرهنگی تبلیغات اسلامی، جوانان هستند.

جوانان، محور اصلی فعالیت های تبلیغات اسلامی البرز

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، امید سبزعلی، مسؤول روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان البرز  گفت: در تبیین بیانه گام دوم انقلاب و حرکت به سمت توسعه همه جانبه کشور به ویژه در حوزه فرهنگ بیشترین مخاطبان فعالیت ها و برنامه های فرهنگی تبلیغات اسلامی، جوانان هستند.

مسؤول روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: ایران اسلامی با وجود تحریم ها و کارشکنی های دشمن با بهره گیری از نیروهای متخصص انقلابی موفق شده در بسیاری از موارد موانع را از سر راه خود بردارد و امروز به عنوان یک ابرقدرت در منطقه خاورمیانه مطرح باشد.

وی راهبری فرهنگی جوانان در عصر حاضر که در معرض تهدیدات همه جانبه دشمنان نظام و انقلاب هستند را یکی از برنامه ها و راهبردهای مهم اداره کل تبلغیات اسلامی البرز دانست و شناساندن زندگی و ابعاد شخصیتی امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان را در تربیت نسل مؤمن و انقلابی مهم و اثرگذار خاطرنشان کرد.

سبزعلی برگزاری بیش از یک هزار برنامه فرهنگی توسط تبلیغات اسلامی در دهه اول محرم الحرام ۱۴۴۱ هجری قمری را توسط هیأت های مذهبی، روحانیون مستقر،کانون های فرهنگی و مؤسسات قرآنی را به عنوان دیگر اقدامات اداره کل تبلغیات اسلامی البرز عنوان کرد. تربیت دینی جوانان و نوجوانان می تواند زمینه رشد و توسعه کشور را با بهره گیری از توان نیروهای انقلابی فراهم کند.

مسؤول روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان البرز اظهار کرد: در صورتی می توان جوان پرانگیزه و انقلابی را به بدنه نظام تزریق کرد که دستگاه های فرهنگی و متولیان این امر بتوانند با بهرگیری از شیوه ها و راهکارهای اثرگذار تبلیغی در این حوزه فعالیت کنند و تبلیغات اسلامی نیز با بهره گیری از توان تبلیغی خود اقدامات خوبی را در تربیت جوان مؤمن و انقلابی انجام می دهد.

وی برگزاری دوره های آموزشی در حوزه رسانه و فضای مجازی، جلسات گفتمان دینی به همراه پرسش و پاسخ، بهره گیری از خطبای توانمند جهت سخنرانی با مضامین و محتوای اثرگذار، دوره های شیوه های نوین تبلیغی، برگزاری برنامه های متنوع قرآنی از قبیل جلسات تفسیر، قرائت و برنامه های فرهنگی را از دیگر فعالیت های تبلیغات اسلامی برشمرد.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/