تحلیل ها » تولیدی » خبر دریافتی » یادداشت میهمان
کد خبر : 362642
پنجشنبه - 4 مرداد 1397 - 15:33
نقشه نفوذ در کلام رهبری(۱۳)

جهاد کبیر در مقابله با نفوذ

جهاد کبیر عبارت است از عدم تبعیت از دشمن در همه زمینه ها. این عدم اطاعت به مقدار زیاد متوقف بر تقوای سیاسی- اجتماعی، کادر و نیرو سازی برای انقلاب و تبیین و روشنگری مجاهدانه و مخلصانه برای مردم و مسئولین است.

جهاد کبیر در مقابله با نفوذ

به گزارش پایگاه خبری ربیع، دشمن پس از گذشت قریب به ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، از وارد کردن یک ضربه‌ اساسی به کشور ناامید است، چون میداند در ایران اسلامی به‌قدر کافی انگیزه، ایمان، صداقت و آمادگی وجود دارد؛ امّا از اینکه بتواند نفوذ کند ناامید نیست. بنابراین نقشه دشمن در شرایط کنونی ” پروژه نفوذ ” است. در نفوذ هدف اصلی، ایجاد خلل در باورهای اسلامی و انقلابی مردم و اختلال در دستگاه محاسباتی مسئولین است که برای رسیدن به این هدف از جریان نفاق داخلی استفاده می شود. نتیجه نهایی، تغییر باورها در مردم و اختلال در دستگاه محاسباتی مسئولان، تبعیت کردن جمهوری اسلامی ایران (مردم ومسئولان) از استکبار جهانی در زمینه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است. آنچه استکبار را از جمهوری اسلامی بشدّت غضبناک میکند، مسلمان بودن مردم ایران نیست؛ آن، عبارت است از اینکه مردم به‌خاطر این مسلمان بودن، حاضر نیستند زیر بار استکبار بروند؛ حاضر نیستند تبعیت کنند؛ این است که دشمن را غضبناک میکند و این تبعیت نکردن یعنی جهاد کبیر.

جهاد کبیر عبارت است از عدم تبعیت از دشمن در همه زمینه ها. این عدم اطاعت به مقدار زیاد متوقف بر تقوای سیاسی- اجتماعی، کادر و نیرو سازی برای انقلاب و تبیین و روشنگری مجاهدانه و مخلصانه برای مردم و مسئولین است؛
۱- بصیرت دهی در مورد خط اصیل انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره)
۲-روشنگری و پرده برداشتن از چهره واقعی آمریکا و نقشه نفوذش و عدم اعتماد به آن
این تبیین و روشنگری نیازمند مجاهدت خالصانه تمام دلسوزان انقلاب اسلامی است که در نهایت جامعه اسلامی را خطر بزرگ نفوذ و نفاق حفظ کرده و گام مهمی در جهت رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی و تحقق تمدن نوین اسلامی باشد. (۱)


(۱)بیانات در دیدار دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین علیه السلام،۳/۳/۱۳۹۵