استانها » البرز
کد خبر : 396706
شنبه - 3 شهریور 1397 - 17:05
فرمانده بسیج سازندگی مطرح کرد

جنگ اقتصادی امروز آخرین راه نرفته دشمن/امروزشناسایی جریان‌های ناکارآمد و فاسد ضروری است

فرمانده بسیج سازندگی کشور گفت: جنگ اقتصادی تمام‌عیار امروز، آخرین راه نرفته دشمن است و ما برای رسیدن به هدف از همه قوانین استفاده خواهیم کرد.

جنگ اقتصادی امروز آخرین راه نرفته دشمن/امروزشناسایی جریان‌های ناکارآمد و فاسد ضروری است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس ، سردار احمد غلامی عصر امروز در آیین سالگرد نخستین بسیجی جهادگر استان البرز که در مسجد حضرت معصومه(س) کرج برگزار شد، گفت: این شهید گران‌قدر درراه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی سعی در گشودن گره‌های جامعه داشت و تمام توانش را برای رسیدن به هدف خود به کار گرفت.

وی افزود: شهدا پشت سر امام انقلاب حرکت  و از تمام سختی‌ها عبور نمودند و با نیروی عشق به کشور و مردم در برابر دشمنان نظام تا پای جان ایستادگی کردند.

فرمانده بسیج سازندگی کشور بابیان اینکه انقلابیون تا به امروز از کوران حوادث و سختی‌ها عبور کرده‌اند، بیان کرد: اکنون جوانان بسیجی و جهادگر در جبهه دیگری به مقابله با دشمن می‌پردازند و این نگاه رهبر کبیر انقلاب بود که موفق شد مردم و جوانان را به‌درستی برای ایجاد موج سازنده انقلابی راهنمایی کند.

غلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمن همواره درصدد غارت منابع و ذخایر کشور ما است و برای مقابله با او باید هم آگاهی کافی داشته باشیم وهم باروحیه جهادی کشور را اداره کنیم.

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی عین اهداف انقلاب است و کمک به اقشار ضعیف جامعه از اولویت‌های نظام است اظهار کرد: جنگ اقتصادی تمام‌عیار امروز، آخرین راه نرفته دشمن برای مقابله با انقلاب است، همچنان که تاکنون جنگ‌های نظامی، فرهنگی، دینی، علمی و توطئه‌های مختلف طراحی‌شده علیه ایران اسلامی را با مقاومت تحمل کردیم، این بار نیز بدخواهان را به‌زانو درخواهیم آورد.

*جمهوری اسلامی ایران موفق در تمامی جنگ‌ها

فرمانده بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی را بااقتدار پشت سر گذاشتیم، جنگ نیابتی رژیم بعث با ما قرار بود به قدرت ایران در خاورمیانه پایان دهد درحالی‌که تبدیل به نبردی بی‌مانند همراه باروحیه ایثارگری شد که جهان از آن درس‌ها گرفت.

غلامی افزود: این جنگ اقتصادی تمام‌عیار نیز آخرین راه نرفته دشمن است وای نبار دشمن به مردم برای قدرت تهیه مایحتاجشان درسبد غذایی روزمره حمله کرده و آنان را دچار ده‌ها مشکل کرده است که بازهم خروج از این وضعیت با همراهی نخبگان و جوانان ایثارگر ممکن خواهد بود.

وی بابیان اینکه موفقیت و استقلال در حوزه اقتصاد زمانی رخ می‌دهد که نیازی به کالا و اجناس خارجی نداشته باشیم بیان کرد: باید از ظرفیت‌های ویژه کشور مانند داشتن چهارفصل، منابع طبیعی، نفت، گاز، نخبگان علمی، اقتصادی و سیاسی استفاده کرده و از این گردنه نیز عبور کنیم.

*جای خالی نگاه جهادی در مدیریت کشور

فرمانده بسیج سازندگی در ادامه با اشاره به اینکه این حجم از وابستگی به کشورهای خارجی از سوی کشور ما قابل‌قبول نیست، گفت: نگاه جهادی بر سیستم مدیریتی کشور حاصل نشده است و گروهی مثل زالو بر بخشی از نیازها نشسته‌اند و عزت و استقلال کشور را می‌مکند، درواقع تنها خروجی جنگ اقتصادی شناسایی جریان‌های ناکارآمد و فاسد است.

غلامی اضافه کرد: نیروهای مردمی برای شناسایی جریان‌های ناکارآمد و فاسد همراه و همدل شوند و انتظار می‌رود دستگاه قضایی نیز بااقتدار و در شأن کشور اقدام به مقابله و برخورد با آنان کند.

وی همچنین اظهار کرد: با جنگ اقتصادی که بی‌رحمانه داروی بیماران صعب‌العلاج را تحریم کرده است، بی‌رحمانه نیاز بیماران را نشانه گرفته است و باید با او مقابله شود.

فرمانده بسیج سازندگی گفت: دشمن سعی دارد القا کند نظام نمی‌تواند مشکل اقتصادی را برطرف کند، و از این طریق جواب تمامی شکست‌های سنگین خود را بدهد، اما ما این تهدید را نیز به فرصت تبدیل خواهیم کرد.

غلامی بابیان اینکه جریان جهادی کشور جلوه‌ای از حرکت به سمت راه نورانی خدمت‌رسانی به مردم است، بیان کرد: جهاد یعنی رسانه توانمند و پرقدرتی که می‌رود و با هزینه شخصی خود روستاهای دوردست و پراز مشکل را شناسایی کرده و در این زمینه ایفای نقش می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در کشوری زندگی می‌کنیم که هزاران روستا نیازمند کمک‌های مردمی است و هستند مناطقی که نیازهایشان را با کمک مردم تاکنون تأمین کرده‌اند.

*فعالیت هفت هزار جهادی در تابستان سال جاری

فرمانده بسیج سازندگی کشور از معرفی روستاهایی که نیازمند کمک مردم هستند در سال آینده خبر داد و اضافه کرد: صنایع بسیاری در روستاها باروحیه جهادی راه‌اندازی شده است و با کمک مردم فعالیت می‌کنند.

غلامی خاطرنشان کرد: در تابستان سال جاری هفت هزار گروه جهادی در نقاط مختلف کشور به خدمت‌رسانی مردم خواهند پرداخت.

وی در پایان افزود: باید ثابت کنیم نظام زمینه‌ساز ظهور صاحب‌الزمان (عج) هستیم و از همه قوانین برای رسیدن به هدف خود استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/