استانها » البرز
کد خبر : 682697
دوشنبه - 19 فروردین 1398 - 21:10
با همت دانشگاه علوم پزشکی البرز انجام شد

جمع‌آوری ۱۰ تن اقلام بهداشتی و درمانی از البرز برای مناطق سیل‌زده

معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: ۱۰ تن اقلام بهداشتی و درمانی به منظور امدادرسانی به سیل‌زدگان جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری ۱۰ تن اقلام بهداشتی و درمانی از البرز برای مناطق سیل‌زده

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، سیامک جباری معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن ابراز همدردی با مردم سیل زده کشور, اظهار داشت: مجموعه علوم پزشکی استان البرز با هدف همدردی با مردم مناطق سیل زده کشور میزان ۱۰ تن اقلام بهداشتی و درمانی برای کمک به آن ها جمع‌آوری کرده‌اند.

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی استان البرز کمک به مردم سیل زده کشور را در دستور کار خود قرار داده و به صورت مرتب در صدد جمع‌آوری اقلام مورد نیاز اعلام شده دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور است.

جبارنیا تصریح کرد: ۹ پزشک متخصص به همراه اقلام کمکی به مناطق سیل‌زده اعزام شده اند و به بهبود شرایط بهداشت و درمان خوزستان کمک خواهند کرد.

وی یادآور شد: استان البرز کمپی با هدف کاهش آلام و جلوگیری از بیماری های ناشی از سیل در خوزستان راه اندازی کرده است و ما نیز در این کمپ حضور خواهیم داشت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با تأکید بر اهمیت رفع کاستی ها و معایب درمان در استان البرز, اظهار کرد: بازدید از بیمارستان ها با کنترل شرایط ارائه خدمات به مردم صورت گرفت و حضور یا عدم حضور پزشکان شیفت در بیمارستان ها بررسی شد.

جباری در پایان به شاخصه های مثبت درمان استان البرز اشاره و خاطرنشان کرد: ایام ابتدایی سال ۹۸ شرایط بیمارستان ها مناسب ارزیابی شده است و در صدد رفع مشکلات هستیم.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/ ۳/ح